آسمون فیروزه‌ای زندگی من

خیر و صلاحم را درپرتو زرین و شکوهمند رفعت می بینم. اکنون گندمزارهای طلایی الهی رو به رویم قرار دارد و مرا به خود می خواند.

آسمون فیروزه‌ای زندگی من

خیر و صلاحم را درپرتو زرین و شکوهمند رفعت می بینم. اکنون گندمزارهای طلایی الهی رو به رویم قرار دارد و مرا به خود می خواند.

ساده و راحت؟

از همین فردا آموزگار 28 پسربچه ی خندان، پرانرژی، پرسروصدا، مشتاق یادگیری، زبل و... خواهم بود.

به همین سادگی، به همین راحتی! فقط کمی نگران پوستم هستم.


پی نوشت: سال سختی در پیش دارم. خدا به دادم برسد.

ادامه نظرات پست قبل را سرفرصت تایید می کنم.





الهی به امید تو!

فردا برای من، اولین روز سال تحصیلی جدید است.

فردا در جلسه معارفه همکاران شرکت خواهم کرد. پس فردا روز جشن شکوفه هاست و روز دوشنبه آغاز سال تحصیلی 92/93.

امیدوارم سال تحصیلی جدید، سالی سرشار از شکوفایی، دانش افزایی، بهروزی و پیروزی، همراه با خیر و برکت فراوان برای همه دانش آموزان، دانشجویان، معلمان، دبیران و اساتید باشد.


......................................................................................................................................................................

......................................................................................................................................................................

اگر این ها خطهای دفتر نمره من باشد، در ابتدای سال تحصیلی جدید، لطفا برایم یک جمله یادگاری بنویسید.


روزهای خوب

دیشب برای همراهی با خواهرهمسرم در بیمارستان به سر می بردم.

زیباترین پیامکی را که یک انسان، زن، مادر می تواند دریافت کند، همسرم فرستاد.

ادامه مطلب ...

زیارت

جایتان خالی! دست خانواده را گرفتم و بردم حرم. هر چه گفتند: شلوغ است؛ گوش ندادم و گفتم ما هم قطره ای از دریا!

و شلوغ هم بود اما آنقدر ایستادیم تا خلوت شد. بعد داخل صحن جمهوری نشستیم و قرآن خواندیم و دعا کردیم و ...

به یاد همه بودم ...

جایتان خالی!

پرتوقع؟

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.