آسمون فیروزه‌ای زندگی من

خیر و صلاحم را درپرتو زرین و شکوهمند رفعت می بینم. اکنون گندمزارهای طلایی الهی رو به رویم قرار دارد و مرا به خود می خواند.

آسمون فیروزه‌ای زندگی من

خیر و صلاحم را درپرتو زرین و شکوهمند رفعت می بینم. اکنون گندمزارهای طلایی الهی رو به رویم قرار دارد و مرا به خود می خواند.

میهمانی نوشت

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

میهمانی و شادی

همه آن هیاهو و کار و شلوغی و برنامه ریزی دیشب به پایان رسید و میهمانی به خوبی و خوشی برگزار شد و خاطره ای شد خوش و به یاد ماندنی برای همه مان.

هر چند به علت برنامه کاری و درسی فشرده همسر، خریدهای ریز و درشت و تدارک میهمانی بر عهده خودم بود، اکنون شادی و رضایت قلبی انرژی مضاعفی به من بخشیده است.

دعا می کنم حال و روزتان خوش و سرتان همیشه به میهمانی شادی گرم باشد.





پی نوشت: در اولین فرصت که تاندونهای دستم اجازه دهند، مفصل می نویسم و نظرات پرمهرتان را تایید می کنم.

قوانبن نادرست

از یک ساعت پیش تا کنون جلوی سینک ظرف شویی ایستاده و تعداد زیادی برگ مو را دانه دانه شسته ام.

حالا آقای همسر بقیه اش را برده تا در داخل حیاط درون یک تشت بزرگ برایم بشوید و آب حاصل از شست و شو را هم پای گیاهان باغچه بریزد.

اقای همسر قول داده است چند بار برگ ها را بشوید تا خوب تمیز شوند.

اقای همسر معتقد است من اسرافکارم.

آقای همسر شدیدا از اسراف بدش می آید.

طبق قانون نانوشته ام برگ مو باید دانه دانه شسته و دم گیری شود. آقای همسر قوانین نانوشته مرا قبول ندارد.

نه تنها کمر که مهره های گردنم هم درد می کنند.

کاش آقای همسر کمی زودتر این پیشنهاد را می داد.

آینده نگری

بیش از یک سال پیش از فروشگاه اتما غنچه گل محمدی خریدم.

چند وقت پیش برای خرید مجدد به همان فروشگاه مراجعه کردم. متصدی غرفه گفت: اتفاقا همین دیروز این محصول را برگشت زدیم چون خریداری نداشت.

می توانید تصور بفرمایید حال مرا!

پس از بسیار سراغش گشتن و البته اصلا نیافتن، دیروز در یک خشکبار فروشی نزدیک خانه نمونه اش را دیده و 5 بسته خریدم.

می توانید تصور بفرمایید حال مرا!





پی نوشت: غنچه گل محمدی با عطر و بو و شکل زیبایش تزیین مناسبی برای بسیاری از دسرهای سنتی چون شله زرد و حلوا و فرنی و کاچی و ... است. از آن مهم تر اضافه کردن تنها یک غنچه اش به یک فنجان چای، روح و جان شما را از شمیمی بهشتی آکنده می کند. با این حساب گزینه بسیار خوبی برای هدیه دادن هم به حساب می آید.

زندگیتان سرشار از عطر خوش گل محمدی!





میهمانی نوشت

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.