آسمون فیروزه‌ای زندگی من

خیر و صلاحم را درپرتو زرین و شکوهمند رفعت می بینم. اکنون گندمزارهای طلایی الهی رو به رویم قرار دارد و مرا به خود می خواند.

آسمون فیروزه‌ای زندگی من

خیر و صلاحم را درپرتو زرین و شکوهمند رفعت می بینم. اکنون گندمزارهای طلایی الهی رو به رویم قرار دارد و مرا به خود می خواند.

حیف

تا کنون از تمام روزهای ماه رمضان لذت بردم. شاید به خاطر همین است که از نزدیک شدن به پایانش حس خوبی ندارم.

روزهای بسیار خوبی را سپری  کرده ام.از آیة الکرسی های بعد از نمازم تا « اللهم اشف کل مریض» های قنوت هایم،  از شب زنده داری ها  تا خواب های روزهای طولانی تابستان، از سحری و افطاری پختن ها  تا میهمانی افطار روی پشت بام ( که حالا به صورت سنت هر ساله اهالی ساختمان درآمده)، از میهمانی دادن ها و میهمانی رفتن ها و دست آخر از شبهای قدری که عالی بودند و هنوز لذت تجربه احیای دو تاشان را با تک تک سلول های وجودم حس می کنم.

حیف رمضان  با سرعت به انتهایش نزدیک می شود.





نظرات 7 + ارسال نظر
سجاد دوشنبه 22 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 04:27 ق.ظ http://vergessen.blogsky.com

التماس دعا در این روزهای پایانی

محتاجیم به دعاتون!

بانو سرن دوشنبه 22 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 04:45 ق.ظ http://banooseren.blogfa.com/

التماس دعا عزیزم
منم امسال حس می کنم خیلی زود تموم داره می شه.

محتاجیم به دعاتون!
خیلی حیفه! ماه رمضون خوبی بود
البته زیر سایه و خنکای کولر

سودا دوشنبه 22 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 04:51 ق.ظ http://sowda.blogsky.com

سلام آفرین خانوم! نماز روزه ها قبول!
حس میکنم قبلا ولی نمدونم دفیقا چه زمانی، وبلاگ شما رو میخوندم و کامنت میذاشتم البته با یه اسم دیگه، ( فردا) حالا الان تو لیست وبلاگهای به روز شده ی بلاگ اسکای دیدمتون دوباره! خوشحالم.
موفق باشید

سلام به روی ماهتون!
قبول حق!

خانم توت فرنگی دوشنبه 22 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 06:55 ب.ظ

اما من واقعن توانم تموم شده
این روزهای آخر خیلی داره روزه بهم فشار میاره
قبول باشه

روزهای آخر البته سخت تره! خدا اجرتون بده.

شیوا دالان بهشت دوشنبه 22 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 07:57 ب.ظ

قبول باشه طاعات و عبادات

قبول حق!

سمیرا سه‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 02:25 ب.ظ http://ghahveshirin.blogfa.com

سلام
من هم ماه رمضان رو دوست دارم
خیلی زیاد..

سلام به روی ماهتون!

مهناز پنج‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:45 ب.ظ

افطاری با اهالی ساختمون بر روی پشت بام چه ایده ی جالبی بود. خوشم اومد. حیف که ما آپارتمونی نیستیم.

جای شما سبز! خیلی هم می چسبه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد