آسمون فیروزه‌ای زندگی من

خیر و صلاحم را درپرتو زرین و شکوهمند رفعت می بینم. اکنون گندمزارهای طلایی الهی رو به رویم قرار دارد و مرا به خود می خواند.

آسمون فیروزه‌ای زندگی من

خیر و صلاحم را درپرتو زرین و شکوهمند رفعت می بینم. اکنون گندمزارهای طلایی الهی رو به رویم قرار دارد و مرا به خود می خواند.

یک جمعه دیگر

امروز شنبه

ساعت 8:20 دقیقه!

آفرین در خانه و مشغول پرسه زنی در نت!

تعجب نکنید؛ حالم خوب است. مرخصی هم نگرفته ام؛ فقط روز تعطیلم است.

امسال برای اولین بار شنبه تعطیل را تجربه می کنم.

جای همه تان سبز!

حس بسیار خوبی است که اولین روز کاری هفته باشد و فقط تو در خانه باشی .

فقط نمی دانم چرا تعطیلات آخر هفته این قدر سریع می گذرند.

هر چه هست. این روزها غروب جمعه هایم دلگیر نیست چه می دانم فردای تعطیل دیگری در راه است.


نظرات 8 + ارسال نظر
یلدا نگار شنبه 9 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 07:03 ب.ظ http://yaldanegar.persianblog.ir/

ارزو میکنم همه روزهایت پر از حس قشنگ زندگی باشه

ممنونم عزیزم.
شما هم شاد و سلامت باشید.

مهربانو/ یکشنبه 10 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 12:42 ق.ظ http://baranbahari52.blogsky.com/

عووو دیدی شنبه تعطیلی چه مزه ای داره؟؟ من سالهاست کیفشو می برم

نوش جان!
حرف نداره.

خانم اردیبهشتی یکشنبه 10 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 10:16 ق.ظ http://mayfamily.blogsky.com

سلام
تعطیلات این جوری به آدم واقعا می چسبه

سلام به روی ماهتون!
حسابی!

گلابتون بانو یکشنبه 10 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 01:15 ب.ظ

خیلی خوبه شنبه آدم تعطیل باشه واقعا خوبه!

فراتر از خوب! عالیه.

ترنج ...ام یکشنبه 10 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 01:32 ب.ظ

سرن چهارشنبه 13 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 05:44 ب.ظ http://serendarsokoot.blogsky.com/

وقتی سرکار می رفتم یکشنبه هام تعطیل بود. خیلی مزه می داد. بعد یه روز کار دوباره تو خونه بودم.

بله اون مدلی هم خیلی مزه میده. من پارسال دوشنبه تعطیلیم بود. دو روز کار یه روز استراحت و دو روز کار. خیلی عالی بود. امسال اما از عالی هم عالی تره!

مانیا پنج‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 12:06 ب.ظ

سلام افرین بانو
امام رضا طلبیده و یه همایش افتادم مشهد برای اوایل اذر ماه خدا بخواد میام
اگه بخوام واسه خودم و دخترام خریدکنم لباس و کفش ؛از کجا پیشنهاد میدید

کاش میشد شما رو هم دید

http://alisa50-50.blogsky.com/1392/02/07/post-491/
اینجا کامل توضیح داده درباره مراکز خرید مشهد.
تشریف بیارید خونه در خدمتتون باشم.

مانیا دوشنبه 25 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 08:47 ق.ظ

اون ادرس یه وبلاگ بود چیزی از خرید نداشت

شما معمولا برا دخترت از کجا خرید میکنی؟

عزیزم لینکو باز کن و تا آخر بخون. اطلاعات کاملی بهتون میده.
مراکز خرید و آدرسشون رو کامل نوشته.
بستگی داره چی بخوام. زیست خاور - جنت - بازار ازادشهر و ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد