آسمون فیروزه‌ای زندگی من

خیر و صلاحم را درپرتو زرین و شکوهمند رفعت می بینم. اکنون گندمزارهای طلایی الهی رو به رویم قرار دارد و مرا به خود می خواند.

آسمون فیروزه‌ای زندگی من

خیر و صلاحم را درپرتو زرین و شکوهمند رفعت می بینم. اکنون گندمزارهای طلایی الهی رو به رویم قرار دارد و مرا به خود می خواند.

خانمانه

گویی همه دنیا را به من دادند!

همین الان!

بلاخره توانستم به صفحه مدیریتم دست پیدا کنم.

فردای روزی که پست سرفه را نوشتم، نسخه جدید مرورگر نصب شد و   کلمه عبوری که به حافظه مرورگر قبلی تقدیم شده بود از بین رفت.

خدا پدر مدیران بلاگ اسکای را بیامرزد با این مشتری مداریشان که امکان ورود به این صفحه را دوباره برایم فراهم نمودند.

اما از حال و احوال ما اگر بخواهید خوبیم شکر خدا!

فقط با دو روز بازارگردی مایحتاج خود و دخترک را تهیه نموده و مایحتاج مردان خانه هم در چند دقیقه از همین بوتیک نزدیک خانه خریده شد. هنوز در شگفتم از سرعت عمل خویش! بی شک مدیون دختر با سلیقه ام هستم که با یک آری یا خیر گفتنش قانع می شوم به خرید یا گذاشتن جنس و بیرون آمدن ... ( تعریف از خود نیست، دخترک سلیقه اش را از پدرم به ارث برده است. )

کارهای سنگین خانه تکانی را اواخر اسفند به کمک خانمی انجام دادم و بقیه را خردخرد...

امروز جارو و گردگیری پایانی را انجام می دهم و از فردا می نشینم سر پروژه محبوب شیرینی پزان!


پی نوشت:

1- اطراف خانه تان را خوب بگردید، احتمالا مغازه هایی هستند که تا به حال کشفشان نکرده اید. گاهی خرید از همسایه هاتان معجزه می کند. نه وقتی تلف می شود، نه اعصابی خرد می شود. تازه سرحال تر و قبراق تر هم به خانه برمی گردید! از ما گفتن بود. خود دانید.

2- روسری ای خریده ام، ماه! انگار یک تابلوی نقاشی است با رنگهای زنده!

فعلا همین!

نظرات 5 + ارسال نظر
farzad یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 09:44 ق.ظ http://ma2ta11.blogsky.com

سلام دوست من
وب زیبایی دارید
به منم سربزنید خوشحال میشم

سهیلا سه‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 09:20 ق.ظ http://nanehadi.blogsky.com

سلام.کاش میشد عکس روسری رو بذاری.من همیشه از فروشگاه های اطراف خرید میکنم.دیروز برای گرفتن کارت ملی به میدان منیریه رفتم.انگار تریلی از روم رد شده بود وقتی برگشتم.از شلوغی و ازدحام.قلبم درد میکرد و خوابم نمیبرد.

تلگرامتون درست شد؟ بفرستم؟

مگهان جمعه 28 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 07:38 ب.ظ

عاشق این روسزی های آبرنگی نقاشی هستم من
حیف که روسری بی حجاب ترم می کنه(میره عقب از سرم!)

من با روسری حجاب بهتری دارم،
حلقه های روسری برای همین ساخته شده اند.

شاذه جمعه 28 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 10:25 ب.ظ http://moon30.blogsky.com

سلام دوست من
روزهای مهیج و پر شتاب پایان سال!
عاشق کشف مغازه های اطراف خانه ام! فردا دلم می خواد برم و یک آرایشگاه نزدیک خانه را امتحان کنم. البته اگر باز باشد و راهم بدهد...

سلام
ما که از کشف مغازه های نزدیک خانه راضی هستیم، باشد که شما نیز

خانم اردیبهشتی جمعه 28 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 11:07 ب.ظ

سلام
خداراشکر که درست شد
مبارک روسری

سلام به روی ماهتون
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد