آسمون فیروزه‌ای زندگی من

خیر و صلاحم را درپرتو زرین و شکوهمند رفعت می بینم. اکنون گندمزارهای طلایی الهی رو به رویم قرار دارد و مرا به خود می خواند.

آسمون فیروزه‌ای زندگی من

خیر و صلاحم را درپرتو زرین و شکوهمند رفعت می بینم. اکنون گندمزارهای طلایی الهی رو به رویم قرار دارد و مرا به خود می خواند.

کلاس اولی دیروز

 ساعتی پیش وقتی پسرک از در داخل شد و گفت: آخرین امتحان دبیرستان را دادم؛12سال تمام!

مات ماندم. نمی دانم چرا اولین روز مدرسه رفتنش یادم آمد. شلوار و جلیقه فرم و پیراهن ارغوانی و گلی به دست! خاطراتی از این دوازده سال از پیش چشمانم گذشت.

پسرکم چه زود بزرگ شد. به چشم بر هم زدنی! 

خدا را شکر زنده بودم. 18سالگی و دیپلم گرفتنش را دیدم.

باشد که دانشگاه رفتن و شاغل شدن و ازدواج و بچه دار شدن و ... را هم به چشم ببینم.



پی نوشت: یعنی لذتی بالاتر از این هست که کلاس اولی شدن نوه ام را ببینم؟

نظرات 5 + ارسال نظر
َشیوا دالان بهشت سه‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:18 ب.ظ

مبارک باشه آفرین جان . انشالا تن شما و خانواده سالم باشه و شاد و خوشحال باشید همیشه

ممنونم دوست مهربانم. من هم برای شما تن سالم و دل خوش آرزو می کنم.

مهربانو سه‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 02:28 ب.ظ http://baranbahari52.blogsky.com/

فردا حوالی ساعت ده مهردخت با من تماس می گیرد و می گوید مامان اخرین امتحان را دادم و دیپلمه شدم . کمتر از بیست روز دیگر پیش دانشگاهیش شروع می شود و من هم یاد روزی خواهم بود که برای پیش دبستان به مدرسه سپردمش و اولین روز رو فقط گریه کرد
کاش کلاس اولی شدن نوه ام را ببینم

خدا قوت!
چرا که نه!حتما یه نوه خوشگل ناز که دست مامان بزرگشو بگیره و برگه مدرسه و تو صف شما رو از دور به همکلاسیهاش نشون بده و بگه اون خانم جوون خوشگل مهربون که اونجا وایستادند، مامان بزرگ من هستند

سارا چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 05:23 ب.ظ http://biadonyabesazim.blogsky.com

ان شاالله که دامادی نوه رو هم ببینید.

مبارک باشه. و چه سن خاصی این 18.

ممنون.
بی نظیره

آتوسا پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 11:49 ق.ظ

خیلی تبریک می گم... هم به پسر عزیزمون که این مسیر را طی کرد و.. هم به شما مادر مهربان که همراه و حمایت گر و پشتوانه بوده اید... انشاءالله کلاس اولی شدن نوه های تان را ببینید... پسر من هم ۴ سال و ۹ ماهه هست! امیدوارم به زودی شاهد مدرسه ای شدنش باشم و همین طور کهالان از فضای مهد رفتنش لذت می برم ؛ از فضای مدرسه و دانش آموزی او هم بهره ببرم. انشاءالله

ممنون.
باور کنید به سرعت باد آرزوهایتان برآورده می شود. راستش خودم هنوز بهت زده ام از گذشت روزکار

رویای۵۸ سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 02:20 ب.ظ

ای جانم...ان شاالله دومادیشو ببینی

ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد