آسمون فیروزه‌ای زندگی من

خیر و صلاحم را درپرتو زرین و شکوهمند رفعت می بینم. اکنون گندمزارهای طلایی الهی رو به رویم قرار دارد و مرا به خود می خواند.

آسمون فیروزه‌ای زندگی من

خیر و صلاحم را درپرتو زرین و شکوهمند رفعت می بینم. اکنون گندمزارهای طلایی الهی رو به رویم قرار دارد و مرا به خود می خواند.

اعتراف می کنم از هفته پیش که به درخواست مدیر سری به مدرسه زدم، دلم هوایی شده و حسابی دلتنگ مدرسه شده ام.

از خدا که پنهان نیست از شما چه پنهان طاقت ۲۲ روز صبوری سخت است.

نظرات 1 + ارسال نظر
مانیا سه‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 08:21 ق.ظ http://delghamen.blogfa.com/

سلام بر افرین بانو

ژستهای این دوماهه با رمز قبلی باز نمیشه لطفا یه تجدید نظری بکن
من که با این رمزا حسابی ازت بی خبر موندم

برای بقیه باز میشه، دوباره براتون رمزو می فرستم شاید اشتباه تایپ می فرمایید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد