آسمون فیروزه‌ای زندگی من

خیر و صلاحم را درپرتو زرین و شکوهمند رفعت می بینم. اکنون گندمزارهای طلایی الهی رو به رویم قرار دارد و مرا به خود می خواند.

آسمون فیروزه‌ای زندگی من

خیر و صلاحم را درپرتو زرین و شکوهمند رفعت می بینم. اکنون گندمزارهای طلایی الهی رو به رویم قرار دارد و مرا به خود می خواند.

رنگ بازی

کلاس رنگی



تخته رنگی










پی نوشت: عنوان از این وبلاگ گرفته شده است.

خیاطم آرزوست!

نمی دانم چه شد که آن لباس نوی زیبا و شکیل وبم بر باد فنا رفت.

فعلا با همین تن پوش بسازید تا ببینم چه کنم.

اینجا کسی خیاطی نمی داند؟ 

می خواهم تن پوشی سفارشی برای وبم مهیا کند.

گلونی

فردا روز گلونی است.

 برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید اینجا  را بخوانید و برای دیدن عکس های زیبا ادامه مطلب را ببینید.




ادامه مطلب ...

چاشنی مهر

دیشب مشغول آشپزی بودم که همسرم وارد شد و شاخه گلی را که از باغچه چیده بود، به صورتم نزدیک کرد.
گل را گرفتم و بوییدم. عطر عشق من و خانه ام را در برگرفت و گلهای قرمز روی دلمه برگ مو را رنگ و لعابی دیگر بخشید.
و من سرشار شدم از مهربانی و شور و شعف...
و سپاس گفتم خدا را به خاطر داشتن همسری که مهربانانه همراه من و شریک شادی و غم من است.
رز کنار دلمه برگ مو، هان گل است. مهم نیست که همسرم موقع هرس بوته رز آن را از باغچه چیده است؛ مهم آن است که با مهربانی آن را به من هدیه داده است.
و این هم هدیه من به همسرم:


دلمه برگ مو قالبی



کیک ساده



برشی از کیک در کنار شاخه رز

پی نوشت:متاسفانه چون نیمه های پخت دلمه، کیک را در فر گذاشتم و بعد از آن نباید در فر را باز می کردم، دلمه کمی بیشتر در فر ماند و لایه رویی برگها کمی برشته شد و رنگ و روی دلمه سبز نبود. اما جایتان سبز! عطر و طعمش عالی بود خاصه آن که چاشنی مهر بدان افزوده شده بود
روز پدر بر همه پدران مهربان مبارک!
نثار روح همه ی پدران عزیز به آرامش رسیده فاتحه ای هدیه نماییم.