آسمون فیروزه‌ای زندگی من

خیر و صلاحم را درپرتو زرین و شکوهمند رفعت می بینم. اکنون گندمزارهای طلایی الهی رو به رویم قرار دارد و مرا به خود می خواند.

آسمون فیروزه‌ای زندگی من

خیر و صلاحم را درپرتو زرین و شکوهمند رفعت می بینم. اکنون گندمزارهای طلایی الهی رو به رویم قرار دارد و مرا به خود می خواند.

آینده نگری

بیش از یک سال پیش از فروشگاه اتما غنچه گل محمدی خریدم.

چند وقت پیش برای خرید مجدد به همان فروشگاه مراجعه کردم. متصدی غرفه گفت: اتفاقا همین دیروز این محصول را برگشت زدیم چون خریداری نداشت.

می توانید تصور بفرمایید حال مرا!

پس از بسیار سراغش گشتن و البته اصلا نیافتن، دیروز در یک خشکبار فروشی نزدیک خانه نمونه اش را دیده و 5 بسته خریدم.

می توانید تصور بفرمایید حال مرا!





پی نوشت: غنچه گل محمدی با عطر و بو و شکل زیبایش تزیین مناسبی برای بسیاری از دسرهای سنتی چون شله زرد و حلوا و فرنی و کاچی و ... است. از آن مهم تر اضافه کردن تنها یک غنچه اش به یک فنجان چای، روح و جان شما را از شمیمی بهشتی آکنده می کند. با این حساب گزینه بسیار خوبی برای هدیه دادن هم به حساب می آید.

زندگیتان سرشار از عطر خوش گل محمدی!





نظرات 9 + ارسال نظر
پرندیک جمعه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 11:53 ق.ظ

من فقط عطرشو وقتی رو شاخه است دوست دارم.تو غدا و دسر نهراستی سلام خواهر جونم

سلام به روی ماهتون!
وا! چرا؟

آبی دریا جمعه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 03:18 ب.ظ http://ghadaghan1.mihanblog.com/

یادش بخیر.
عجب چای خوشمزه ای بود .خیلی بهم چسبید.
برای همین خودمم خریدم.گاهی که میندازم توچایم یادتون میکنم.

نوش جان! باید یه قرار دیگه بذاریم.

نیلوفر جمعه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 04:49 ب.ظ http://emco37.mihanblog.com/

آفرین از ته دل،
*عیدت مبارک*
به منم سر بزن

ممنونم.

سمانه جمعه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 05:49 ب.ظ http://weroniika.blogfa.com/

سلام بانو
بعد اینکه دیدم شما تو چایتون استفاده می کنید من هم عاشقش شدم اتفاقا امروز توی مهمونیم هم البته توی قوری استفاده کردم که برادر شوهر م پرسید این عطر خاصش مال چیه
اونجا کلی دعات کردم

چه خوبه که نبینی و دعات کنم. ممنونم.

نوا شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 03:59 ب.ظ

من روی ماست وخیارهم میزارم جالب لینکه رطوبت ماست را میگیره کم کم باز میشه

بله من هم می ریزم. البته ادویه مخصوص ماست و خیار هم دارم که یه بار می نویسم.

لیلی یکشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 01:32 ق.ظ http://leiligermany.blogsky.com

من هم عطر و بویش را بخصوص در ماست دوست دارم.اسانس گل محمدی هم هست .اگر یکبار غنچه گل که ما بهش میگیم گل پر پیدا نکردی می تونی بری سراغ اسانسش

امتحان می کنم.

مانیا دوشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 09:30 ق.ظ

وقتی میگم کدبانویی واسه اینه

لطف دارید. تجربه معلم بزرگیست.

عارفه دوشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 05:29 ب.ظ http://Joywithless.com

یعنی اینجا هم پیدا میشه؟ برم بگردم دنبالش، چه هوس برانگیز!

حتما! چرا که نه!

مگهان شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 02:03 ق.ظ http://meghan.blogsky.com

این گلای ناز تو خونه ی ما هم تا بخواین طرفدار داره ...
تازه خواهرکم یک حلوای خیلی خوش طعم باهاش می پزه جدیدا و من که عاشقشم ...
یه مزه ی تلخ کوچولویی هم داره که حالمو خوب تررر می کنه اصلاً !
: )
دوست عزیزم سوغاتی از مشهد برام از این گل های زیبا آورده راستی ...

نوش جان! کیکشم خیلی عالیه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد