آسمون فیروزه‌ای زندگی من

خیر و صلاحم را درپرتو زرین و شکوهمند رفعت می بینم. اکنون گندمزارهای طلایی الهی رو به رویم قرار دارد و مرا به خود می خواند.

آسمون فیروزه‌ای زندگی من

خیر و صلاحم را درپرتو زرین و شکوهمند رفعت می بینم. اکنون گندمزارهای طلایی الهی رو به رویم قرار دارد و مرا به خود می خواند.

غریب

برای جبران محبت خواهر همسرم، تصمیم دارم برای شب یلدا دعوتشان کنم و البته آن جاری را نیز که پارسال در بحبوحه تغییرات داخلی، به یادمان بود و ما را به میهمانی یلدایش دعوت کرد.

میهمانی از اندک چیزهاییست که حال مرا خوب می کند.

......................................................................................................................................

وقتی کلید واژه ام درب خانه قبلی را نگشود، غم همچون بختکی بر قلبم افتاد و ذوق و حوصله را نیز ربود.

حالا اما خیلی بهترم.

هنوز این جا برایم حکم خانه استیجاری را دارد و اگر بتوانم کلید خانه قبلی را بیابم و اثاثیه اش را به این جا انتقال دهم ، خانه دائمی قلب من خواهد شد.

لطفا مرا در این خانه تنها نگذراید و به من سربزنید.

من در این محله غریبم!

نظرات 8 + ارسال نظر
پرندیک سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:27 ب.ظ

آجی جونم میومدی بلاگفا بهتر بودا

خانم اردیبهشتی گفتند« بلاگفا به روح اعتقادی نداره1»

شادی سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:32 ب.ظ

خب حالازیادغصه نخور درست میشه .

من لینکدونی رو درست میکنم به همون ایمیل میفرستم کدش رو کپیش کن بذاردرقسمتی که مخصوصه .نمیدونم دربلاگ اسکای جاش کجاست .

شادی سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:56 ب.ظ

بروبه همون جیمیل .قسمت sendmailاونجادوتاکدهست کداولیو جدیدساختم کدقبلی هم که مال وب قبلیته هرکدوموکه دوس داری استفاده کن .

آفاق چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:04 ق.ظ http://b-arghavani.blogfa.com


خیلی کار خوبی میکنی

هاچ زنبور عسل چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:57 ق.ظ

خدا نکنه غریب باشی پیش امام رضا که کسی غریب نیس گلم

منظورم تو این محله بلاگ اسکای بود!
راست میگی وقتی میرم حرم همه غمهای عالم از دلم میره بیرون!

خاتون چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 06:54 ب.ظ http://shahrefarange.blogfa.com

مبارک باشه عزیزم.باید سعی کنیم به چیزی دل نبندیم حتی به وبلاگهامون.

ترنج... ام پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:19 ب.ظ http://www.toranjbanooo.blogfa.com

عزیزم .....

مگهان شنبه 25 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:56 ق.ظ http://maghan.blogsky.com


من سعی می کنم به شما زود به زووود سر بزنم عزیزم...
که تو بلاگ اسکای غریب نباشی:‏*‏
ما هم شب یلدا میزبان خواهر شوهرهای مامانم هستیم !(عمه های من‏;‏‏) ‏‏)‏...
خیلی خوبه مهمونی دادن..به نظرم هم آدم روحیه می گیره...هم باعث میشه دیگران انرژی بگیرن...ثوابم که داره:‏*‏


ممنون از لطفتون! مهمونی به شما هم خوش بگذره!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد