آسمون فیروزه‌ای زندگی من

خیر و صلاحم را درپرتو زرین و شکوهمند رفعت می بینم. اکنون گندمزارهای طلایی الهی رو به رویم قرار دارد و مرا به خود می خواند.

آسمون فیروزه‌ای زندگی من

خیر و صلاحم را درپرتو زرین و شکوهمند رفعت می بینم. اکنون گندمزارهای طلایی الهی رو به رویم قرار دارد و مرا به خود می خواند.

فردای زیبا مرا در آغوش گیر!

امروز پروردگار مهربانمان درهای رحمتش را گشوده بود. تمام روز باران باریده و کوی و برزن شهر را شسته و پاک نموده است.

فردا این شهر چونان عروسی دلربا جلوه خواهد کرد!

فردا روز زیبایی خواهد بود.

و فرداهایی زیباتر پیش رو ...

زیبایی، شادمانی، خوشبختی، آسودگی خاطر و هر آن چه از خوبی تصور کنیم، حق ماست!

حق من ، شما، همسایه هامان، دوستان ، خویشان و دیگران...

فرارسیدن فرداهای زیبا خیلی نزدیک است...

کافیست باور کنیم و بخواهیم. برای خود و دیگران...

بهترینها ارزانی تان باد!


خدایا برای شادمانی، تندرستی، توانگری و عشق پایدارم سپاس می گزارم!

نظرات 7 + ارسال نظر
مسی چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:23 ب.ظ http://zibatarin74.persianblog.ir

سلام
مبارکه ....

مسی چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:23 ب.ظ http://zibatarin74.persianblog.ir

وب جدیدت خیلی قشنگه

سپاس گزارم

بیتا چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:45 ب.ظ

منزل نو مبارک بانوجان بنده نوازی کردید وادرس دادید..الهی بارون شادی همیشه از آسمون زندگیت جاری باشه

انجام وظیفه است بانو!

شادی چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:44 ب.ظ

آمین

کیانادخترشهریوری پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:27 ق.ظ

شکر شکر شکر...

iهزاران بار سپاس به خاطر داشتن دوستان مهربانم!

نشمیل پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:46 ب.ظ

افرین عزیزم خوشحالم که منظورم رو گرفتی عزیزم
باور کن چند تا کامنت تو همین چند دقیقه داشتم که تو میخواهی پول جمع کنی
ای بابا من واسه پول جمع کنم من از خانواده خودم کمک گرفتم
اگه هرکدوم بتونیم از خانواده هامون کمک بگیریم میتونیم به خیلی ها کمک کنیم

خیلی خانومی
خیلی دوست دارم ببینمتون

آفاق جمعه 24 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:38 ب.ظ http://b-arghavani.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد