آسمون فیروزه‌ای زندگی من

خیر و صلاحم را درپرتو زرین و شکوهمند رفعت می بینم. اکنون گندمزارهای طلایی الهی رو به رویم قرار دارد و مرا به خود می خواند.

آسمون فیروزه‌ای زندگی من

خیر و صلاحم را درپرتو زرین و شکوهمند رفعت می بینم. اکنون گندمزارهای طلایی الهی رو به رویم قرار دارد و مرا به خود می خواند.

همه چیز را به خدا بسپار.

اگر یادتان باشد سی درصد تعطیلات تابستانی ام به نشستن بر سر کلاس های اموزش ضمن خدمت پایه ششم گذشت. آن هم در ماه رمضان و هوای گرم مرداد!

شصت درصد کلاسها در تابستان برگزار شد و بقیه اش از مهرماه به بعد آخریش را همین دو هفته پیش گذراندم.

حقیقت آن که در شهریور ماه و روز تعیین مدرسه،چون معلمان کلاس های ششم مدرسه فعلی، مشخص شده بودند، باز همان کلاس اول را برگزیدم و برای برداشتن کلاس ششم به مدارس دیگر نرفتم. چون مدرسه فعلی بسیار نزدیک خانه و از بهترین مدارس ناحیه است.

هر کدام از همکاران که متوجه می شدند، کلاس ششم نگرفته ام، متذکر می شدند که گواهی گذراندن دوره را به من نخواهند داد و همه زحماتم بر باد خواهد رفت.

اوایل دلم می لرزید اما به خود می گفتم گواهی را صادر کنند که چه بهتر، صادر هم نکنند هم باز چیزی از دست نمی دهم چه دوستان خوبی در آن کلاس ها پیدا کرده ام و مطالب زیادی هم آموخته ام.

خیلی وقت است که اصلا به آن فکر هم نمی کردم.

امروز موضوع را با مسئول مقطع که برای کاری به مدرسه ما آمده بود، در میان گذاشتم. تعجب کرد که چرا با گذراندن دوره ششم ابلاغ اول گرفته ام و گفت: اصلا چه کسی به شما ابلاغ اول داده است؟

با خنده گفتم: خودتان پای ابلاغم را امضا کردید و من با این سابقه خدمت، هرگز به خاطر برداشتن کلاس ششم به مدارس دور از خانه نمی روم. اگر هم گواهی ام ندهید دو سال دیگر که نیروهای راهنمایی به مقطع خودشات برگردند، خودتان پشیمان می شوید.

در همین حین خانمی که همراهش بود، گفت: نگران نباشید. گواهی برایتان صادر می شود.

به همین سادگی! به همین راحتی!

این ها همانهایی بودند که از همکاران تعهد گرفته بودند که در صورت گذراندن دوره باید در کلاس ششم تدریس کنند اما از تعداد نیروهای خود و ابلاغ هایی که صادر کرده اند، خبر ندارند.



نظرات 4 + ارسال نظر
عسل چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:37 ب.ظ http://injamadresenist.persianblog.ir/

توی این سرزمین چی و کی سر حرفی که میزنه هست واقعا؟خوشحالم که ختم به خیر شد

آفاق چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:10 ب.ظ http://b-arghavani.blogfa.com


از بس همه چیزشون قانون مداره

همنفس پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:03 ق.ظ http://halman.blogfa.com

کلاس اول بهترین کلاسه هم برای معلمها هم برای دانش آموزان مامان من از سی سال خدمت 20سالش رو معلم کلاس اول بودن بقیه رو مدیر و همیشه میگن درس دادن به بچه های کلاس اول خیلی خوبه و جشن الفبا خستگی رو ازتن معلم بیرون می بره . موفق باشید .

فرمایشتون صحیحیه اما ن دیگه حوصله سروصدای کلاس اولی ها رو مثل گذشته ندارم و از طرفی احساس می کنم مثل آب راکد شدم.

دخمری پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:56 ق.ظ http://kheymeshabbazi.persianblog.com

جالبه این اتفاق واسه عمه منم افتاد هنوز گواهیشم ندادن پایه پنجم رو گرفت چون پایه ششم رو راه دور میدادن تازه بازنشسته است تو غیرانتفاعیه

ایشون دیگه احتیاجی به گواهی ندارند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد