آسمون فیروزه‌ای زندگی من

خیر و صلاحم را درپرتو زرین و شکوهمند رفعت می بینم. اکنون گندمزارهای طلایی الهی رو به رویم قرار دارد و مرا به خود می خواند.

آسمون فیروزه‌ای زندگی من

خیر و صلاحم را درپرتو زرین و شکوهمند رفعت می بینم. اکنون گندمزارهای طلایی الهی رو به رویم قرار دارد و مرا به خود می خواند.

اردیبهشتی عزیزی که برام رمزتونو گذاشتید، از حسن اعتمادتون سپاس گزارم. لطفا آدرس وبتون رو هم بذارید. آخه تو وبلاگستان چند تا اردیبهشتی داریم و من نمی دونم شما کدومشونید؟

نظرات 3 + ارسال نظر
بازیگوش یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:01 ق.ظ http://bazigooshi7.persianblog.ir/

به بههههه چع قالبیییییییییییییییی

سلیقه شکیل دوست عزیز ی است.

غزال یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:28 ب.ظ

خوشحالم که به من سر می زنید و گاهی برام کامنتهای خوب و دلنشین می ذارید. تا به حال ادرسی از خودتون نذاشته بودید ولی ایندفعه آدرستون رو دیدم و مطالب وبتون رو خوندم. خوشحال میشم که ادرس وب قبلیتون رو هم برام بذارید تا بیشتر باهاتون آشنا بشم.

یادتون رفت اسم وبتونو بذارید. اخه من خیلی حواس پرتم.

آرین یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:02 ب.ظ http://aryantt.persianblogfa.com

خوش آمدید. فکر کردم نوشتن را کنار گذاشته اید !!

هستیم همین دور و برها!فصل امتحانات بچه هاست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد