آسمون فیروزه‌ای زندگی من

خیر و صلاحم را درپرتو زرین و شکوهمند رفعت می بینم. اکنون گندمزارهای طلایی الهی رو به رویم قرار دارد و مرا به خود می خواند.

آسمون فیروزه‌ای زندگی من

خیر و صلاحم را درپرتو زرین و شکوهمند رفعت می بینم. اکنون گندمزارهای طلایی الهی رو به رویم قرار دارد و مرا به خود می خواند.

تا باد چنین بادا!

وقتی روزت را با سرسبزی و طراوت شروع کرده و سعی کنی شاد و پرانرژی بمانی و آن را به دیگران هم هدیه دهی، قرآن و فارسی و ریاضی و نقاشی درس می دهی، مشق های بچه ها را بررسی می کنی و می پرسی و آخر سر هم ته مانده انرژی ات آن قدر هست که وقتی به همسرت ( که با هم جلوی خانه رسیده اید )،می رسی، با لبخند و شادمانی احوالپرسی کنی و با انرژی وارد خانه شده، با بچه ها خوش و بش کنی، بعد سریع وارد آشپزخانه شوی و آش رشته ی سبز خوشمزه ای بپزی و کاسه ای از آن را هم برای حاج خانم بفرستی و بعد با خانواده ات بنشینی و یک دل سیر آش رشته بخوری.

به همین راحتی به همین خوشمزگی!


وقتی مادر دانش آموزت به مناسبت این که فرزندش یاد گرفته نامش را بنویسد، با لبخند وارد کلاس می شود و جعبه ای شیرینی هدیه می آورد و کیارش ( همان دانش آموز ) شیرینی را به دوستانش تعارف می کند، انرژی می گیری! چه می بینی کم کم دارد زحماتت به بار می نشیند.


وقتی مدیر از تو می خواهد اداره کلاس علوم کلاس های ششم را به عهده بگیری و بعد یکی یکی بچه های ششم را می بینی که یواشکی از پشت پنجره معلم جدیدشان را به هم نشان می دهند، شاد می شوی! یادت می اید خدا با توست و هوایت را دارد! چه وقتی تدریس علوم کلاس های ششم به عهده ات گذاشته می شود که بچه های کلاس خودت راه افتاده اند و نسبتا مستقل شده اند و با خیال راحت می توانی انرژی بیشتری برای تدریس یک کتاب تازه تالیف بگذاری.


طراوت، خرمی و سرسبزی ارزانی همه دوستان عزیزم که سرسبزی مرا خواندند و با کامنتهای پرمهرشان به من انرژی دادند. تا باد چنین بادا!


پروردگار!برای شادمانی، تن درستی، توانگری و عشق پایدارم سپاس می گذارم!


نظرات 6 + ارسال نظر
عسل دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:11 ق.ظ http://injamadresenist.persianblog.ir/

همهی این شادی و سرسبزی مستدام و پاینده باشد الهی

برای همه! آمین

عطر بهار نارنج دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:00 ق.ظ http://mazandaranbahar63.blogfa.com/

البته به این راحتی که شما میگی هم نیست.مسلما" خیلی خسته بودی.اما شاد و سرحال بودن رو ترجیح دادی
وای امان از این کتابهای جدید.بچه ها مثل موش ازمایشگاهی شدن.خدا کنه نتیجه کار رضایت بخش باشه.کلاس ششمی های امسال کلا" نسل سوخته شدند

نه واقعا دیروز خیلی انرژی داشتم و اصلا خسته نشده بودم.
کتابهای ششم هم درسته نقایصی دارند اما من دوستشون دارم.ریاضی از اون حالت خشک حفظ کردنی راح حل ها ر اومده و بیشتر مفهومی شده. فکر کن بچه ها جمع و تفریق کسرها رو روی شکل نشون میدن . البته حجم کتاب با توجه به تعداد ساعات ریاضی در هقته کمی زیاده!
مفاهیم مشکل علوم رو با آزمایشات آسان برای بچه ها قابل فهم کرده.
فارسیش متن های ادبی زیبایی داره! البته من به شخصه به بعضی از درسهای فارسی و هدیه هاش معترضم. مثل اون شعری که از اون بنده خدا درباره ایران گذاشته اند و ...
اما در کل با این که یک پروژه شتاب زده بوده، خوبه. بچه ها تفکر و پژوهشش رو خیلی دوست دارند چ.ون بهشون اجازه صحبت کردن و نظر دادن داده میشه. امیدوارم نقایصش رو برطرف کنند. شما می تونید در سایت مولفینش نظراتتون رو بذارید.

amine دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:30 ق.ظ http://sarzamineman1.blogsky.com/

نه تنها به خودت انرژی دادی.. منو هم پر از انرژی کردی.. مرسییییییییییییییییییییی

چه خوب. همیشه شاد و پرانرژی باشید.

سهیلا دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:02 ق.ظ http://nanehadi.blogfa.com

تا باد چنین بادا

آمین!

یلدا نگار دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:59 ب.ظ

سلام عزیزم الان دوباری هست که برات کامنت
گذاشتم این پست و پست قبل..ایا نمی رسند ؟

نرسیده عزیزم!

روزای من پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:12 ق.ظ http://rozayman1369.blogfa.com/

همه وبت رو خوندم معلومه خیلی دلسوزی

لطف داری!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد