آسمون فیروزه‌ای زندگی من

خیر و صلاحم را درپرتو زرین و شکوهمند رفعت می بینم. اکنون گندمزارهای طلایی الهی رو به رویم قرار دارد و مرا به خود می خواند.

آسمون فیروزه‌ای زندگی من

خیر و صلاحم را درپرتو زرین و شکوهمند رفعت می بینم. اکنون گندمزارهای طلایی الهی رو به رویم قرار دارد و مرا به خود می خواند.

برف، تعطیلی، خانه تکانی؟

دیروز با دخترم تمام ظروف داخل کابینت ها را درآوردیم و من شستم و او خشک کرد و بعد دوباره چیدیم.

مانده بود یخچال اما حال همسرم خیلی بد بود. سر شب سه ساعتی دکتر بردن و گرفتن دارو و تزریق آمپولهایش طول کشید که باقی مانده انرژی مرا هم گرفت و نتوانستم هیچ کاری بکنم و بقیه کارها موکول شدبه امروز.

یامم رفت بگویم، همان دیشب رادیو اعلام کرد که امروز را تعطیلیم.

این خوشحالی دیری نپایید چرا که از نیمه های شب، گوش چپم درد گرفته بود و امروز صبح هم به دکتر رفتن گذشت و بعد از تزریق آمپول و خوردن داروها، فقط توانستم قفسه های یخچال را بشویم و گیج شدم و خوابیدم.

حالا تازه بیدار شده ام و می خواهم آشپزخانه را تمام کنم.

خدایا مصلحتت را شکر!

منی که این قدر ملاحظه کارم که به شاگردانم تکلیف کمی دادم تا مادرانشان بتوانند با فراغ بال، خانه تکانی کنند، مزدم این بود که درگیر بیماری شوم و خودم نتوانم کارهایم را انجام دهم؟

خدایا مصلحتت را سپاس!

نظرات 7 + ارسال نظر
شادی شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:05 ب.ظ http://shadi2022.persianblog.ir/

سلام و خداقوت عزیزم.

انشاالله زودی حالت خوب میشه عزیزم . واین چیزاباعث میشن که قدرخودمونو وسلامتیمونوبیشتربدونیم .

خدا کنه امشب گوشم درد نگیره1

خاتون شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:01 ب.ظ

خدا بد نده آفرین.الان چطوری؟همسرت چطوره؟

بهتریم. امیدوارم زود خوب شیم.
ممنون از لطفتون!

مامان عماد وعمید شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:33 ب.ظ http://www.amid83.blogfa.com

امیدوارم زودتر سلامت شوید.به داروههای گیاهی اعتقاد دارید؟

برای خانه تکانی خداقوت وشاد باشی

بله! آویشن دم کردم. سوپ هم درست کردم و صدالبته شلغم و شیر و آبمیوه هم استفاده کرده! ولی ویروس کار خودش رو می کنه.

نشمیل یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:05 ق.ظ

عزیزم خدا بد نده
الان بهتر هستن ؟

خدا رو شکر بهتره! خودم خیلی می ترسم امشب دوباره گوشم درد بگیره

نوا یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:00 ق.ظ http://navaomom.persiablog.ir

ان شاالله زودی خوب بشین.

ان شاءالله!

مریم-م یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:33 ق.ظ http://memorial-m.blogfa.com

سلام آفرین بانوی مهربان
خدا قوت
تورو خدا برای کار خونه اینقدر به خودت فشار نیار و زحت نده

نه! بیشتر نگرانیم ار سرفه های همسرمه!

باران دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:08 ق.ظ

سلام انشالله زودتر رفع کسالت بشه مدتی هست شما رو میخونم کل آرشیوتون رو خوندم من اون تم آبی رنگتون رو بیشتر دوست داشتم
وای معلم دختر من که ده روزه هر روز امتحان میگیره با این همه کار که دارم خسته شدم دیگه؛ خدا خیرتون بده که کم تکلیف دادین

باید یه فکری به حال قالبم بکنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد