آسمون فیروزه‌ای زندگی من

خیر و صلاحم را درپرتو زرین و شکوهمند رفعت می بینم. اکنون گندمزارهای طلایی الهی رو به رویم قرار دارد و مرا به خود می خواند.

آسمون فیروزه‌ای زندگی من

خیر و صلاحم را درپرتو زرین و شکوهمند رفعت می بینم. اکنون گندمزارهای طلایی الهی رو به رویم قرار دارد و مرا به خود می خواند.

اندر تحمل تنهایی در فراق همسر 3

به گمانم هتی هم خوابش یرد.

می روم که تنهایی ام را با کلیدر پر کنم ...

دست مریزاد محمود دولت آبادی!

حیف دیر تو را شناختم.

نظرات 10 + ارسال نظر
برای تو سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:37 ق.ظ

منم خیلی از نوشته های ایشون رو متاسفانه نخوندم
کلید اسم یکی از کتاباشون؟

بله کلیدر اسم یک داستان بلنده!

aghaye khone سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:01 ق.ظ

میگم لازم شد هرچندوقت یکبار به شوهر گرامی‌تون بگیم تنهاتون بذارن!

چرا؟ دلتون میاد؟

ققنوس سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:27 ق.ظ http://qoqnooos.blogfa.com/

با کلیدر نتونستم ارتباط برقرار کنم
شاید دوباره شروع کنم به خوندن، حال و هوای آدم در خوندن و لذت بردن از کتاب خیلی موثره به نظرم

من که یه خراسانی ام، خیلی لذت می برم تلفظ کتابی خیلی از کلمه ها رو یاد می گیرم. واژه هایی که حالا دیگه کمتر به کار می روند رو می خونم و یاد می گیرم. و خود قصه و اصالت اون که حرف نداره!

صبور سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:30 ق.ظ http://saboraneh.blogfa.com

ایشالا همسر جان بزودی برگرده از تنهایی در بیایی

عصر میاد

پرندیک سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:24 ق.ظ

منم دارم کلیدر میخونمعجب تفاهمی

شما کدوم جلدشو دست گرفتید؟

بانو سرن (خاکستر و بانو) سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:40 ق.ظ http://banooseren.blogfa.com/

وای میبینی چقدر قشنگه این کتاب آفرین جان.
لازم شد دوباره بخوونمش

کتابش عالیه. من هنوز جلد سومم.

خانم اردیبهشتی سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:15 ب.ظ http://mayfamily.blogfa.com

سلام
نتیجه گیری: دوری از همسر انسان را فیلسوف و فعال و خلاق می کند!!!!!!!!

تا به حال از این جنبه بهش فکر نکرده بودم.

aghaye khone سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:06 ب.ظ http://meandgoldoonekhanom.mihanblog.com/

دلمون که نمیاد، ولی همچین یه حس و حال خاصی پیدا میکنین...

افسردگی و دلتنگی خیلی خاصه؟

حکیم بانو سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:00 ب.ظ

آخ که من عاشق کلیدر هستم. بارها و بارها خواندمش و باز هم هر بار برای من تازگی دارد. واقعا محمود دولت آبادی نخبه اب است برای خودش با این همه شخصیت های ریز و درشت و جزئیاتی که به تفصیل می نویسد.

واقعا عالیه! هیچ وقت فکر نمی کردم از کویر هم بشود به این زیبایی نوشت...

پرندیک چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:30 ب.ظ

الان آخرای جلد پنجم هستم

من جلد سومم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد