آسمون فیروزه‌ای زندگی من

خیر و صلاحم را درپرتو زرین و شکوهمند رفعت می بینم. اکنون گندمزارهای طلایی الهی رو به رویم قرار دارد و مرا به خود می خواند.

آسمون فیروزه‌ای زندگی من

خیر و صلاحم را درپرتو زرین و شکوهمند رفعت می بینم. اکنون گندمزارهای طلایی الهی رو به رویم قرار دارد و مرا به خود می خواند.

دست از طلب ندارم تا کام من برآید

... شاید بارها پیش آمده باشد که دست به دعا برداشته اید، اما آن چه را که از خدا طلب کرده اید، برآورده نشده است...

... زمانی که دعاهای شما بلافاصله به اجابت نمی رسند، معمولا به این دلیل است که شما دارید سعی می کنید، برکات الهی را که بیکران و وسیع است، محدود کنید.

به احتمال زیاد شما ناآگاهانه در نیایشهای خود چنین منظوری را رسانده اید: « خدایا! نه به اراده خود، بلکه به خواست و اراده من عمل کن. فلان آرزویم را برآورده کن. » و بنابراین دعای شما بی جواب می ماند. تا زمانی که یاد بگیرید برای خدا شرطی قایل نشوید، بلکه خالصانه تسلیم خواست و اراده او باشید و بگویید: « خدای من! تو مرا بهتر از من می شناسی و مصلحت مرا بهتر می دانی. من می دانم که موهبتی که برایم اراده می کنی، بسیار برتر و والاتر از چیزیست که حتی در تصور من بگنجد. من هم اکنون تسلیم تو هستم، خودم را به دستان مهربان تو می سپارم و متظر می مانم تا پاسخ من را به بهترین و زیباترین شیوه ای که تنها خود می دانی، بدهی. خودم را به تو و برکات و الطاف بیکرانت می سپارم تا امواج لطف سرمدی ات را به زندگی ام سرازیر سازی. »

شما می توانید مطمئن باشید که در هر شرایطی و بدون دغدغه ی این که نیاز ظاهری یا رویای دست نیافتنی شما چه باشد، اگر تنها به خود توکل کنید و همه چیز را به او بسپارید، خیر و برکتی ابدی به زندگی شما سرازیر خواهد شد.

واقعیت شگفت انگیز دیگر در مورد نیایش این است که خداوند مهربان همه دعاهای ما را به اجابت می رساند. هرگاه به نظرتان رسید که دعایی بی پاسخ مانده است، مطمئن باشید هنوز در بسته ای میان شما و آن مهربان بی همتا هست که باید گشوده شود. یادتان باشد که « همیشه طنین آرزو در قلب شما، سرانگشت مهربان خداست که بر آگاهی شما می کوبد تا در بگشایید و موهبتی عظیم را به زندگی خود دعوت کنید. »

به جای این که به محال بودن آرزوهایتان بیندیشید و آن ها را از قلبتان بیرون کنید، این عبارت را زمزمه کنید:

« من در حال دریافت چیزی هستم. اکنون خداوند هدیه ای برای من دارد و من همه ی هدایای خداوند را با جان و دل می پذیرم. خداوند اکنون سرچشمه برکتهای بیکران برای من است و من این چشمه را می نوشم! »

اگر دعاهایتان بی جواب مانده، نگاهی به درون خود بیندازید و از خداوندی که در قلبتان نشسته بخواهید تا به شما نشان دهد که چگونه این دیوار را از میان بردارید.


                                                                               از کتاب: قدرت نیایش

                                                                                 نوشته کاترین پاندر

نظرات 14 + ارسال نظر
بهناز یکشنبه 23 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:45 ب.ظ http://thornbirds.persianblog.ir/

مرسی چه مطلب خوبی گذاشتی دلم آروم شد

خوش حالم

آیدا یکشنبه 23 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:58 ب.ظ http://1002shab.blogfa.com/

یعنی قراره خونه بزرگتر گیرم بیاد؟

من فکر نمی کنم محاله فقط بعضس اوقات کم طاقت میشم. مرسی که یادم آوردی:)

حتما! چرا که نه؟
امیدوارم یه خونه بزرگ و پرنور داشته باشی که صدای خنده هات در گوشه گوشه اون طنین انداز بشه. آمین

آنی دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:05 ق.ظ http://ansherly.persianblog.ir/

بســــــــیار اموزنده بود ممنون

کتابش خیلی زیباست

باران دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:22 ق.ظ http://baranedelpazir.persianblog.ir

خیلی قشنگ بود ممنون

خواهش می کنم.

اقا محمد هستم دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:18 ق.ظ http://aghamohammad1.persianblog.ir

............................. جالب بود. موفق باشی.

ممنون

مهرآفرین دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:51 ق.ظ http://mehrafarin58.blogfa.com

عالی بود. خیلی مطلب فوق العاده ای بود. ممنون که با ما تقسیمش کردی عزیز دلم.

خواهش می کنم.

مسی دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:09 ق.ظ

ممنون افرین جان

خواهش می کنم.

گلدونه دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:15 ق.ظ http://tondokhond.persianblog.ir/

یه دعا دارم فقط یه دعا که میخوام از صمیم قلب خدا براورده اش کنه حالا که این رو خوندم میگم با اون هم با اراده و خواست خودش

بهترین هایی که می خواین رو خدا بهتون بده. آمین

صبور دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:12 ب.ظ

لبخند

[ بدون نام ] دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:16 ب.ظ

سلام آفرین جون.
مطلب خوبی بود.یعنی عالی بود.حال این روزای منه.همش میگم خدایا چرا پس ما هر چی دعا میکنیم بدتر میشه بهتر نمیشه.هر چی برای اوضاع واحوالمون وبابا ومامانم دعا میکنیم ...
خسته شدم .دیگه زیاد دعا نمیکنم.البته من همیشه میگم خدایا هر چی صلاحمونه همونو انجام بده.البته مشخصه که در نهایت ارامش وراحتی وسلامتی کامل خودم وخونوادمو میخوام.همینکه نمیدونم چی باعث شده دعاهام برارورده نشه گیجم کرده.

یه چیز دیگه هیچ وقت چیز کوچیک از خدا نخواین. همیشه بهترین رو بخواین.

[ بدون نام ] دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:18 ب.ظ

پس شما هم در گیر خوندن این کتاب شدی!!!!
همسرتو که میبینی؟؟!!شوخی کردم. میدونم،گفته بودی اونقد محو کتاب نمیشی

لبخند

aghaye khone دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:54 ب.ظ http://meandgoldoonekhanom.mihanblog.com/

قشنگ بود. ممنون.

میبینم که کتاب شوهرتون رو برداشتین که دیگه یهویی غیبش نزنه!

خواهش می کنم. من قبلا این کتابو خوندم.

مرضیه دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:54 ب.ظ http://ghadaghan1.mihanblog.com/

ای بابا با ز که میبینم اسمم یادم رفته بنویبسم.

لبخند

یلدا نگار پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:15 ب.ظ http://yaldanegar.persianblog.ir/

خیلی خوب بود

لبخند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد