آسمون فیروزه‌ای زندگی من

خیر و صلاحم را درپرتو زرین و شکوهمند رفعت می بینم. اکنون گندمزارهای طلایی الهی رو به رویم قرار دارد و مرا به خود می خواند.

آسمون فیروزه‌ای زندگی من

خیر و صلاحم را درپرتو زرین و شکوهمند رفعت می بینم. اکنون گندمزارهای طلایی الهی رو به رویم قرار دارد و مرا به خود می خواند.

استثنا

همه این افرادی که همین الان با گوش ها و چشمان کاملا باز نشسته اند، پای جعبه جادو و مواظبند مبادا حتی یک دیالوگ از دستشان در برود، از اولین شب ماه مبارک به همین منوال تا خود اذان صبح بیدار بوده اند؛ حتی وقتی که به خاطر سردرد ناشی از بیدارخوابی خواهش می کردم که صدایش را کم کنید و یا صدایم را بالا می بردم که بی انصاف ها حداقل چراغ ها را خاموش کنید، گوششان بدهکار نبود و خوابشان نمی برد...

همین افراد فقط و فقط دیشب شدیدا خوابشان می آمد...

و البته باز هم دیشب به خواهش من وقعی ننهاده و راس 12 به رختخواب رفتند و دیشب این موقع در خواب ناز تشریف داشتند... من برای اولین بار در سکوت و آرامش برای خودم احیا داشتم تا سحر ....

نظرات 11 + ارسال نظر
مهسا دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:14 ق.ظ http://myland2013.blogfa.com

برایت رویاهایی آرزو میکنم تمام نشدنی
و آرزوهایی پرشور
که از میانشان چندتایی برآورده شود
برایت آرزو میکنم که دوست داشته باشی
آنچه را که باید دوست بداری
و فراموش کنی
آنچه را که باید فراموش کنی
برایت شوق آرزو میکنم
آرامش آرزو میکنم
برایت آرزو میکنم که با آواز پرندگان بیدار شوی
و با خنده ی کودکان
برایت آرزو میکنم دوام بیاوری
در رکود، بی تفاوتی و ناپاکی روزگار
بخصوص برایت آرزو میکنم که خودت باشی.

ممنونم دوست خوبم و بدان که هر آن چه از خیر و خوبی به دیگران هدیه دهی، روزگاری به تو هدیه داده می شود.
بهترینهایی که به صلاحت هست را برایت آرزو می کنم. آمین

aghaye khone دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:15 ق.ظ http://meandgoldoonekhanom.mihanblog.com/

خوب دیگه... بعضی وقتها اینجوری هم میشه.
انشاءالله خدا صوابش رو برای کل خانواده هدیه کنه.

آمین

مهرآفرین دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:15 ق.ظ http://mehrafarin58.blogfa.com

واقعا می چسبه احیای تنهایی در سکوت و آرامش. طاعاتت قبول، حاجتت روا. التماس دعا.

قرآن خوندنشو خیلی دوست داشتم

همنفس دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:26 ق.ظ http://halman.blogfa.com

تنهایی خیلی احیا گرفتن می چسبه ای بابا حال و روزشما هم که مثل ماست .

بله

ماجراهای مریمی دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:12 ق.ظ http://merrymiriam.persianblog.ir/

اصلا انگار مغز آدم لج می‌کنه شب قدر بدتر آدم خواب‌ش می‌گیره :دی

من چون از اول ماه رمضون هر شب تا سحر بیدار بودم، دیگه عادی شده برام

پرندیک دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:55 ب.ظ

چه شب خوبی بوده مراسم احیا اونم به تنهایی
شوما و خدا
خدا و شوما
....

ولی من دلم میخواد بچه ها هم مراسمو درک کنند....

شیوا دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:33 ب.ظ

قبول باشه عزیزم

قبول حق!
طاعاتو عبادات شما هم قبول باشه!

بیتا دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:30 ب.ظ http://www.titantarin.blogfa.com

اینجوری که بهتره بانو در آرامش رازونیاز کردی

بله! از اول ماه رمضون این تلویزیون تا خود سحر روشن بوده!

آبی دریاقدغن دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:48 ب.ظ http://ghadaghan1.mihanblog.com/

راست میگی افرین جون.نمیدونم چه سریه که دقیقن همین شبا بیشتر وزودتر خوابت میاد.فکر کنم طبق همون قانونیه که تا بخوای خودتو از چیزی منع کنی بیشتر طرفش میری.ما هم میخوایم خودمونو از خواب الودگی دور کنیم ونخوابیم بدتر خواب الوده میشیم.

خب باید عصر بخوابی که شب خوابت نگیره!

مسی دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:20 ب.ظ

خدا اونها رو هم کمک کنه و به راه راست هدایت
التماس دعااااا خانمی
منو فراموش مکن

حاجاتتون روا شود. آمین
من خودم بیشتر محتاج هدایتم...

پرندیک دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:26 ب.ظ

آفرین جونم چرا میخوای بچه هارو مجبور کنی تا این چیزارو درک کنن؟بهیچ عنوان این کارو نکن.من سر همین مسائلی که مامانم باهام داشت از همه چی زده شدم. منی که نمازام اول وقت بودو یدونه تار موم معلوم نبود رسیدم به جایی که نه نماز میخونم نه به هیچ یز دیگه ای معتقدم.شما این کارو با بچه هات نکن.بزار خودشون برن دنبالش و انتخاب کنن شما فقط نشون دهنده راه باش نه اجبار کننده

عزیزم! اگه اجباری در کار بود که ساعت 12 نمی خوابیدند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد