آسمون فیروزه‌ای زندگی من

خیر و صلاحم را درپرتو زرین و شکوهمند رفعت می بینم. اکنون گندمزارهای طلایی الهی رو به رویم قرار دارد و مرا به خود می خواند.

آسمون فیروزه‌ای زندگی من

خیر و صلاحم را درپرتو زرین و شکوهمند رفعت می بینم. اکنون گندمزارهای طلایی الهی رو به رویم قرار دارد و مرا به خود می خواند.

برف

برف همه جارا پوشانده بود. تا چشم کار می کرد، سپیدی بود و سپیدی!

حتی رودخانه ای هم که روی آن ایستاده بودیم، یخ بسته بود...

کسی نبود که کمکی برساند. قطاری رسید. به دخترم گفتم الان دایی محسن از قطار پیاده می شود و به کمکمان می آید. دخترم به سمت قطاردوید اما وقتی برگشت گفت: دایی محسن دراین قطار نبود.

من بودم و برف و سرما و تنهایی...






پی نوشت: دلم می خواهد آیدا هم برایم تعبیرش کند.


نظرات 7 + ارسال نظر
خانم اردیبهشتی شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:48 ق.ظ http://mayfamily.blogsky.com

سلام
درک می کنم! خیلی خیلی سخته! تصورش هم خیلی سخته! برای همین میگم باید بیرون بریزی! سعی نکنی زیاد محکم باشی.
الان سعی می کنی به خاطر خیلی ها و خیلی ملاحظات قوی باشی و دم نزنی ولی بعدها وقتی این داغ روی دلت هنوز سنگین و تازه است، اون خیلی ها اصلا درکت نمی کنند.
کم داغی نیست. کم دردی نیست. چرا سوگوار نباشی؟ چرا نباید از دردهات حرف بزنی؟! چرا نباید حجم رنج ها و داغی که دیدی را به دیگران نشون ندی؟
چرا باید این همه در درونت بریزی؟!
آفرین جان خیلی ها هیچی نمی فهمند! به خاطر این خیلی ها که هر جوری رفتار کنی نمی فهمنت خودت را آزار نده...

می نویسم. به زودی!

سپیده شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:38 ق.ظ

آفرین جان خدا رحمتشون کنه.
شما تنها نیستی عزیزم حتی تو خواب .خدا خانواده و ما رو داری.

ممنون

مرضیه شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:33 ق.ظ

جسارت میکنم که میگم چون ازآیدا تعبیرشون خواستین.اما حس میکنم خوابتون کاملن واضحه.
این درد و سردی جریان زندگیتون رو تحت تاثیر گذاشته .دوست دارین برادرتون برگرده وبه این غم خاتمه بده اما ایشون در بینتون نیستن.
خدا رحمتشون کنه.
خیلی به یادتون هستم و برای آرامشتون دعا میکنم.

بله تعبیر برف هم غم و اندوهه!
اما آیدا همیشه خوابها رو طور دیگه ای تعبیر می کنه!

یلدا نگار شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 03:41 ب.ظ http://yaldanegar.persianblog.ir/

افرین جان یادمه عزیزانی را 20 سال پیش از دست دادم انوقت خیلی کم سن بودم اما تا یکسال منتظر بودم اینی که هست خوابه و من از خواب بیدارشوم و حقیقت چیز دیگری باشه...ایشالا که خوابت خیره.

خدا رفتگان شما رو هم رحمت کنه!

آیدا یکشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 05:33 ب.ظ

ببخشید آفرین جان این چند روزه خیلی سرم شلوغ بود.

برف در خواب با توجه به نگرشی که هر کس به برف و سرما و زمستون داره تعبیر میشه یعنی اگه از این ویژگی طبیعت خوشت میاد تعبیر برف مثبته و اگه بدت بیاد تعبیرش منفی ئه.

اما فکر کنم بیشتر خوابت مربوط به انتظار باشه، انتظار کشیدن در خواب وقتی که میر ناخود آگاهت می خواد مطلبی درباره شکیبایی رو بهت گوشزد کنه. همین طور پایان وابستگی به دیگران.
فکر کنم خوابت ربط مستقیم به فوت برادرت داره و داره درد و رنجت رو نشون می ده. می خواد یادت بیاره که چقدر خسته ای.
آفرین عزیزم مواظب خودت باش. می دونم دردت خیلی بزرگه، اما حواست به خودت باشه دوستم.

ممنونم از راهنماییتون!

صفا دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:06 ق.ظ http://sa4150.blogfa.com

عزیزم داغ برادر خیلی سخته . داغ برادر را برادر مرده میداند . میدونی که من هم برادرم رو سالها پیش از دست دادم اون هم در غربت و مجبور شدیم 20 سال از مادرم پنهان کنیم . چه ساعتهایی که هر کدام از خواهرها به تنهایی گریه کردیم و بالاخره بعد از فوت مادرم تونستیم به همراه عزاداری برای مادر برای برادر هم عزاداری کنیم ..با وجود سالها دوری از برادرم فبل از این ماجرا میدونیم که نمیتونست ازدواج کرده باشه ولی دلمون میخواد بدونیم آیا عاشق کسی بوده آیا تو غربت به یاد خانوادش بوده ایا تو غربت از مرگ پدرمون خبر دار شد از ازدواج و بچه دار شدن من خبر دار شد و هزاران حسرت دیگه که بر دلمون مونده . عزیزم ذور و برت رو که نگاه کنی میبینی داغهای سنگینتری وجود داره . برات صبر و تحمل بیشتر آرزرو میکنم...

هیچ چی نمی تونم بگم جز این که خدا بهتون صبر بده و عزیزانتونو رحمت کنه.آمین

بانوی ماه دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:52 ب.ظ http://mid-day-moon.blogsky.com

روحشون شاد.
برای برادرتون هم این شب جمعه خیرات بدید.
روحشون شاد

خدا رفتگان شما رو هم رحمت کنه!
حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد