آسمون فیروزه‌ای زندگی من

خیر و صلاحم را درپرتو زرین و شکوهمند رفعت می بینم. اکنون گندمزارهای طلایی الهی رو به رویم قرار دارد و مرا به خود می خواند.

آسمون فیروزه‌ای زندگی من

خیر و صلاحم را درپرتو زرین و شکوهمند رفعت می بینم. اکنون گندمزارهای طلایی الهی رو به رویم قرار دارد و مرا به خود می خواند.

دوستان سلام!

غیبتم آن قدر طولانی شده است که عرض ادب و سلام واجب شده است.

بر من ببخشایید که به خاطر تمیز کاری دل و روده کامپوتر را چنان بیرون ریختم که شد آن چه نباید...

می خوانمتان هر چند نمی توانم نظر بگذارم.

کاش کیبوردم درست شود...

نظرات 5 + ارسال نظر
شادی سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:16 ق.ظ http://shadi2022.persianblog.ir/

سلام .این کامنت خصوصیه:

وقتی این پستارو مینویسم ازروی تو شرمنده هستم .برای ثبت درتاریخمونه و چاره ای نیست چون میدونم بعدها یایادم میره یادیگه حسش نیست..امیدوارم منو ببخشی و بدونی من همیشه به یادتم و برای آرامش قلبت و شادی روح برادرنازنینت دعا میکنم .

سال نوتون مبارک باشه و انشاالله دیگه هیچ سال غم به دلتون نیاد آمین .

اینم رمز:139220

شادی چهارشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 07:19 ق.ظ http://shadi2022.persianblog.ir/

رمزهمون قبلیه اس؟؟؟چه ........

هرچی میزنم میگه اشتباس

جیکو چهارشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:13 ق.ظ

پیشاپشیش سال نو رو بهتون تبریک می گم. امیدوارم سال 93 سال خوبی براتون باشه.

ممنون. شما هم سال خوبی داشته باشید.

منصوره پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 03:44 ب.ظ http://ashpazierangin.net

سلام
نفس باد صبا مشک فشان خواهد شد . عالم پیر دگر باره جوان خواهد شد
پیشاپیش سال نو مبارک

سال نو شما هم مبارک

بهار سه‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 01:27 ق.ظ

سلام من تازه واردم اگه برات امکان داره به منم رمزتو بده اگه نه که برات آرزوی موفقیت می کنم.

اجازه می فرمایید بیشتر آشنا شیم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد