آسمون فیروزه‌ای زندگی من

خیر و صلاحم را درپرتو زرین و شکوهمند رفعت می بینم. اکنون گندمزارهای طلایی الهی رو به رویم قرار دارد و مرا به خود می خواند.

آسمون فیروزه‌ای زندگی من

خیر و صلاحم را درپرتو زرین و شکوهمند رفعت می بینم. اکنون گندمزارهای طلایی الهی رو به رویم قرار دارد و مرا به خود می خواند.

درخواست کمک

تازه با گوگل کروم کار می کنم.

کد تصویری نظرات نمایش داده نمی شود. 

قبلا که با فایرفاکس استفاده می کردم، در چنین صورتی با ctrl +p  کد تصویری نمایش داده می شد اما با  گوگل کروم این ترفند موثر نمی افتد. کسی می تواند کمک کند؟

نظرات 5 + ارسال نظر
سپیده چهارشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:52 ق.ظ

فقط اومدم بگم من بلد نیستم چون این مشکل رو تا حالا نداشتم
شرمنده عزیزم

یلدا چهارشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:34 ق.ظ

خانم معلم مهربان سلام.امیدوارم دستور پخت سوپ را فراموش نکنیدهاپارسال هم که پختید درخواست کردم ولی ان موقع هم گفتید چشم......امسال هم که...مهم نیست حتما گرفتارید.

شرمنده ام. حتما می خواستم مصور بذارم و بعد یادم رفته!

خانم اردیبهشتی چهارشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:53 ق.ظ http://mayfamily.blogsky.com

سلام
من مدت هاست با کروم کار می کنم و با کدها مشکل ندارم.
برای بلاگفا گه گاه که کد نمیاد F8 را می زنم و میاد.

ممنون از راهنماییتون

روزهای روشنم چهارشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:36 ب.ظ

آفرین جون ببخشید بلد نیستم ولی اومدم بگم چرا دیگه از سفره های افطار قشنگت برامون عکس نمیگذاری!!
پیشاپیش هم عید مبارک

ای به چشم. طاعات و عبادات شما هم قبول!

توت فرنگی چهارشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:29 ب.ظ http://setayeshgar58.blogfa.com/

آفرین جان این مسئله بخاطر سرعت اینترنتت هست، چاره ای که داره و من تو این مواقع استفاده میکنم اینه که صفحه نظرات رو می بندم و دوباره باز میکنم چند بار که انجام بدم کد رو میده

درسته سرعت اینترنت من یه ده روزیه خیلی کم شده.
مرورگر و موس رو هم همزمان عوض کردم؛ یه جورایی دستم مونده تو پوست گردو.
ممنونم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد