آسمون فیروزه‌ای زندگی من

خیر و صلاحم را درپرتو زرین و شکوهمند رفعت می بینم. اکنون گندمزارهای طلایی الهی رو به رویم قرار دارد و مرا به خود می خواند.

آسمون فیروزه‌ای زندگی من

خیر و صلاحم را درپرتو زرین و شکوهمند رفعت می بینم. اکنون گندمزارهای طلایی الهی رو به رویم قرار دارد و مرا به خود می خواند.

...

ساعتی پیش باز گشتم.

خسته و بی انرژی...

حس و حالم را کلمات نمی توانند بیان کنند...

شانه هایم توان تحمل اندک فشاری را ندارند و به تلنگری می لرزند.

هیچ گاه شب سی ام شهریور این قدر خسته و بی رمق نبوده ام.

مانده ام فردا چگونه به مدرسه بروم؟

روز شکوفه ها را چه کنم؟

انگار نه انگار که تا همین دو سه روز پیش دلم برای مدرسه پر می کشید...






پی نوشت: گفته بودم نمی توانم در کلاس اول تدریس کنم. گوش نکردند و حالا باید بارش را من به دوش کشم که تاوانش را بچه های مردم پس ندهند. 

نظرات 10 + ارسال نظر
سپیده دوشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 11:07 ق.ظ

سلام آفرین جان
چرا بی انرژی؟
خوب امروز فقط بخواب و استراحت کن عزیزم

به خاطر وقاحتهای تمام نشدنی یک بی شرم.

رویای58 دوشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 02:22 ب.ظ

برایت ارامش و صبر آرزو می کنم عزیزم

ممنون.

برای تو سه‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 02:28 ق.ظ http://www.dearlover.blogfa.com

عزیزم انشالله که انرژی لازم رو از همین بچه ها میگیری از دنیای صاف و پاکشون
موفق باشی معلم مهربونمون

ممنونم.

ساناز سه‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 02:15 ب.ظ http://mahemoon.persianblog.ir

خانم معلم سخت نگیر هرچند سخت باشه موفق میشی و به زودی با شیرین زبونی بچه ها خستگی از تنت در میره.
.
خدایا فرشته های قوی تری تو شونه های خانم معلم بزار

آمین.
اصلا نمی دونید چه دخترای گلی بودند همون دیروز کلی روحیه گرفتم. همیشه خدا رو شکر می کنم که معلم ابتدایی ام.

فرید سه‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 06:53 ب.ظ http://molkeasheghi.blogfa.com/

به هرحال مبارک باشه این ماه مهر به شما. هرچند زیاد مایل به تدریس در این مقطع نیستین.

چرا دوست نداشته باشم؟
حوصله سروصدای اولی ها دیگه نیست.

سپیده سه‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 09:35 ب.ظ

ای بابا
فدات شم اون آدم بد که درست نمیشه شما باید بیخیال شی میدونم سخت و دشواره ولی باید تحمل کنی عزیزم.
امیدوارم کلاس امسالت و دانش آموزات یکی از بهترین ها تو سال های معلمیت باشه
میبوسمت آفرین مهربون و صبور

ممنونم. کاش دوباره یه قراری بذاریم همو ببینیم.

مهربانو چهارشنبه 2 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 06:42 ق.ظ http://www.tanhayizan.blogfa.com

عزیزم . قدر این روزها رو بدون . هر چند میدونم سخته . آخه خودم هم گرفتارشم .
اون بی شرم رو هم بسپار به دست توانمند خدا .خودش میدونه چیکارش کنه .

به عدل الهی باور دارم.

منیرو چهارشنبه 2 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 11:17 ق.ظ

پاتو بزاری توی مدرسه حالت خوش میشه منم همین جور بودم الان بهترم .
افرین جان من ویندوزم رو عوض کردم ورمزتون رو ندارم .

الان بهترم. سرم گرم شده به مدرسه ولی کابوسها راحتم نمیذارند.
رمزو فرستاده بودم.
دیشب اس ام اس زدم. فکر کنم پرشین بازم داره کامنتها رو می خوره

آفاق پنج‌شنبه 3 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 03:42 ب.ظ http:/http://b-arghavani.blogfa.com/

مربوط میشه به همون عروسی؟

خیر

سردرگم58 پنج‌شنبه 3 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 11:27 ب.ظ

ایشالایه سال خوب وپرانرژی باشه بانو

ممنون. شما هم شاد و سلامت باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد