آسمون فیروزه‌ای زندگی من

خیر و صلاحم را درپرتو زرین و شکوهمند رفعت می بینم. اکنون گندمزارهای طلایی الهی رو به رویم قرار دارد و مرا به خود می خواند.

آسمون فیروزه‌ای زندگی من

خیر و صلاحم را درپرتو زرین و شکوهمند رفعت می بینم. اکنون گندمزارهای طلایی الهی رو به رویم قرار دارد و مرا به خود می خواند.

چهارشنبه سوری

جای همه شما سبز!

دیشب به ما خیلی خوش گذشت.

منظورم از ما یعنی من و خانواده، خانم همسایه واحد روبه رویی و پسرش، آن یکی خانم همسایه و دخترش،ننه جیران، همسایه طبقه بالایی و دوستش، خانم و آقای همسایه ساختمان کناری به اتفاق پسر و عروس ها و نوه هایشان.

طبق یک برنامه از پیش تنظیم شده، به کمک خانم همسایه داخل پیلوت صندلی چیدیم و بعد از یک آتش بازی حسابی و کلی فشفشه و ترقه هوا کردن در حیاط، از میهمانان با چای و آش داغ پذیرایی کردیم.

جای همه شما سبز! همه چیز عالی بود. نم نم باران، پریدن از روی آتش، طعم چای و آب نبات های گل محمدی، عطر خوش آش رشته داغ و...

مهم تر از همه برق شادی که در چشمان همه به خصوص ننه جیران دیده می شد.

می شد که خودمان چهار نفر هم خوش باشیم. اما تقسیم شادی با دیگران آن را هزاران برابر می کند.

به سادگی خاطره ای ساختیم از جنس صفا و صمیمیت و یک رنگی!

کاش همیشه شادی آفرین باشیم.






پی نوشت: فکر کن!ننه جیران می خواست ظرف های کثیف را به خانه اش ببرد و بشوید. می گفت شما خیلی خسته شده اید.

نمی دانست وقتی شادی به دلها راه پیدا کند، جایی برای خستگی نمی ماند.

نظرات 7 + ارسال نظر
پیرامید چهارشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 05:40 ب.ظ http://lifeformyself.blogsky.com

چه خوب... ما هم کلی خندیدیم و خوش گذروندیم... ان شاء الله این شادی ها در سال جدید برات مستدام باشه آفرین جان... امیدوارم سال خوبی در انتظارت باشه و لحظه لحظه اش پر از شادی و امید باشه برات... پیشاپیش سال نو مبارک

همیشه به خوشی و شادی! منم براتون بهترین هایی که به صلاحتون هست، آرزو می کنم. شاد و خرم باشید.

برای تو پنج‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 12:41 ق.ظ http://dearlover.blogfa.com/

سلام
افرین به این افرین خانوم مهربون ما
اصلا اتفاقات خوش وقتی خاطرات ماندگار میشن که با دیگران شریک بشی

شاد باشید

ممنون! فرمایشتون کاملا متینه!
سال خوبی براتون آرزو می کنم.

صحرا پنج‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 08:37 ق.ظ

افرین مهربونم از وقتی صورت مهربونت رو دیده ام وقتی پستهات رو می خونم دقیقا می تونم مجسم کنم اون برق مهربانی درون چشمات رو. یکی از شیرین ترین اتفاقات سال 93 برای من دیدن تو بود. اون هدیه زیبایی که بهم دادی رو گاهی اوقات نگاه می کنم و لبخند دلنشینت میاد جلوی چشم هام. خیلی دوستت دارم عزیز. من برات یه عالمه خوشی توی سال جدید آرزو می کنم. یه عالمه خوشی و محبت و سلامتی . سال نو پیشاپیش مبارک عزیزم.

دقیقا حسی که من نسبت به شما دارم. وقتی دوستان وبلاگی رو ملاقات می کنی، بهتر می تونی با پست هاشون ارتباط برقرار کنی.
کاش به زودی دیدارها تازه شه!

فاطمه پنج‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 11:16 ق.ظ http://expectance.blogfa.com

به به ماشالله به آفرین بانوی خوش قلب و مهربان.شادیت روز افزون باد.اینقدر کیف کردم که من تنبل هم کامنت گذاشتنم امد

ممنون! لطف دارید. سال خوبی براتون آرزو می کنم.

آبی دریا پنج‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 01:19 ب.ظ

ترقه بازی هم کردین؟؟!!

خداروشکر که بهتون خوش گذشته

بله! زیر نظر خودمون پسرم ترقه بازی راه انداخت!
کلی هم فشفشه هوا کردیم.
ممنون!

بانو سرن پنج‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 02:01 ب.ظ http://banooseren.blogfa.com/

خدا رو شکر.خدا رو شکر برای اینکه شادید. خدا رو شکر که تو هستی آفرین جونم.

ممنون از لطفتون!
عیدتون مبارک!

مهناز جمعه 29 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 07:39 ق.ظ

چه عالی! خیلی کار قشنگی انجام دادید:)
سال و بهار نو تون مبارک :*

ممنون!
سال نو برشما هم مبارک. سال خوبی پیش رو داشته باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد