آسمون فیروزه‌ای زندگی من

خیر و صلاحم را درپرتو زرین و شکوهمند رفعت می بینم. اکنون گندمزارهای طلایی الهی رو به رویم قرار دارد و مرا به خود می خواند.

آسمون فیروزه‌ای زندگی من

خیر و صلاحم را درپرتو زرین و شکوهمند رفعت می بینم. اکنون گندمزارهای طلایی الهی رو به رویم قرار دارد و مرا به خود می خواند.

سلام

امروز ژوری ها را تحویل دادم و پرونده یک سال تحصیلی را بستم.

دروغ چرا؟خوشم نمی آید سرسری بگیرم کارهایم را.

خیلی ها ده روز پیش ژوری هایشان را تحویل داده ، جلسه گرفته و به رویت مادران هم رسانده بودند. یک هفته پیش تر از جشن الفبا حتی!

من اما خوشم نمی آید. تا لحظه آخر یا تمرین حل کردم یا آزمون گرفتم . درست تا روز جشن الفبا.

بماند که به زعم بعضی یک روز هم بیشتر به مدرسه رفتم ...

مهم آن است که کار خودم را درست انجام داده ام. 


پی نوشت:حتما یک روز که حسابی حوصله داشته باشم، قضیه غذاساز خریدنمرا برایتان تعریف می کنم تا تفاوت یک روز دیرتر یا زودتر تعطیل شدن را برایتان روشن کنم.

راستی دوباره برگشته ام به همین خانه. صفای این کلبه درویشی می ارزد به صد پیج اینستا و تلگرام و ....

نظرات 4 + ارسال نظر
مهربانو/ یکشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:45 ب.ظ http://baranbahari52.blogsky.com/

خوش اومدی خوش اومدی خوش اومدی
افرین جونم خانم معلم گل خسته نباشی نازنین خدا از زحمتی که برای بچه ها میکشی خیر و برکت و عافیت بهت بده

سلام. یک دنیا سپاس از این همه محبت

شیوا دالان بهشت دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 07:16 ق.ظ

خوش برگشتی آفرین جان. خدا قوت

سلام.
ممنونم از محبتتون

Rima دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 11:46 ب.ظ http://dailytalk.blog.ir

خوش اومدین. جاتون خالی بود

ممنون

پری گل چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 11:38 ب.ظ http://sangghollab.blogsky.com

سلام:)
خوش اومدین
دلتنگتون بودیم

سلام.
ممنونم از محبتتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد