آسمون فیروزه‌ای زندگی من

خیر و صلاحم را درپرتو زرین و شکوهمند رفعت می بینم. اکنون گندمزارهای طلایی الهی رو به رویم قرار دارد و مرا به خود می خواند.

آسمون فیروزه‌ای زندگی من

خیر و صلاحم را درپرتو زرین و شکوهمند رفعت می بینم. اکنون گندمزارهای طلایی الهی رو به رویم قرار دارد و مرا به خود می خواند.

پدرم

امروز در کلاسم گیج بودم. درسم را نمی فهمیدم. سخت بود برایم...

ساعتی قبل از شروع کلاس، خواب دیدم که دارم برای رفتن به کلاس حاضر می شوم اما پدرم گفت: کلاس نرو! فشار من بالا و پایین می رود. بیا با هم به دکتر برویم...

من چه کنم با این حجم عظیم درد...

نشانه ها را در نمی یابم...

نمی دانم پدرم از من چه می خواهد؟

من از او جا مانده ام.

نمی دانم چه باید بکنم!

نظرات 7 + ارسال نظر
سهیلا چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:52 ب.ظ http://nanehadi.blogfa.com/

خدا رحمتشان کند . برایشان خیرات کنید

خدا رفتگان شما رو هم رحمت کند.
بله حتما!

نوا چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:49 ب.ظ http://navaomom.persiablog.ir

خدابیامرزتشون.وقتی حکمت یک رویایی راادم نمیدانه بهترین کار خیرات وخوندن قرانه.ان شاالله خیره.

فرمایشتون متینه.

آیدا پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:29 ق.ظ http://1002shab.blogfa.com/

دید مذهبیش رو نمی دونم. اما تعبیر یونگی رویای پدر به قدرت و اقتدار شما در روابط تون بستگی داره.

براتون خصوصی گذاشتم

مریم-م پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:59 ق.ظ http://meorial-m.blogfa.com

شاید تاثیر تفکرات باشه

=========
آفرین بانو من تا چند وقت پیش هروقت قبل خواب به مادرم فکر می کردم حتما خوابش رو میدیدم
اما یک شب به خوابم اومد و یه چیزایی بهم گفت که به دو نفر بگم یکیش داداش بود
ولی من اینکار رو نکردم
چون فکر می کنم برادر ناراحت میشه
در جریان که هستید روابطمونم زیاد خوب نیست

از اون موقع به بعد خیلی کم مادرم به خوابم میاد.
فکر می کنم از دستم ناراحت باشه.

هنوز هم دیر نشده. می تونید خوابتونو برای پدرتون تعریف کنید و از ایشون بخواید پیام مادرتونو به اون دو نفر برسونند.

هدیه یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:46 ق.ظ

شاید دارین کاری می کنین که خیلی باب طبع پدرتون نیست یا پدرتون ازتون انتظاری دارن که باب طبع شما نیست و انجامش نمیدین!چرا از یک معبر خواب کمک نمی گیرید؟!

نمی دونم هر چی فکر می کنم به چیزی نمی رسم.

آیدا یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:16 ب.ظ

تعبیر خواب پدر، اقتدار و قدرت شما با اطرافیان تونه. یعنی باید ببینید قدرت و اقتدار کافی دارید یا نه؟ کدوم جنبه خودتون رو باید قوی کنید.

اقتدار دارم چه جورش...

مانا( آش شله قلم کار) دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:53 ب.ظ http://sooratakam.persianblog.ir

عزیز دلم خیره به امید خدا . مثبت فکر کن . کاری رو که دوست دارن براشون انجام بده

بله ! حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد