آسمون فیروزه‌ای زندگی من

خیر و صلاحم را درپرتو زرین و شکوهمند رفعت می بینم. اکنون گندمزارهای طلایی الهی رو به رویم قرار دارد و مرا به خود می خواند.

آسمون فیروزه‌ای زندگی من

خیر و صلاحم را درپرتو زرین و شکوهمند رفعت می بینم. اکنون گندمزارهای طلایی الهی رو به رویم قرار دارد و مرا به خود می خواند.

امید


تصویر بالا بامبوهای منند.

تعجب نکنید. تا پای مرگ پیش رفته اند. دو سال چند وقتی از آنها دور ماندم؛ وقتی دوباره دیدمشان، ساقه هایشان شکسته بودند.

ساقه هایشان خشک و زرد شده بود و برخی از برگ هایشان نیز. اما سرشاخه ها هنوز زنده بودند و سبز...

ناامید نشدم .برگها و شاخه های خشک را جدا کردم و در آب گذاشتمشان. دوباره رشد کردند و قد کشیدند. ریشه زدند و باز هم قد کشیدند.  و حالا برایم جوانه زده اند. نه یکی ، نه دو تا، چند تا...

اولین جوانه ها را می بینید که چه قدر بزرگ شده اند؟

بامبوهایم به من درس امید دادند. حتی در سخت ترین شرایط هم باید به زندگی امیدوار بود. باید تلاش کرد برای دوباره شکفتن و جوانه زدن...

 

آخرین پست وبلاگ سیب و سرگشتگی را از دست ندهید.
نظرات 11 + ارسال نظر
بیتا چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:48 ب.ظ http://www.titantarin.blogfa.com

درودیوار به مادرس زندگی میدن مهم اینه که ماخوب ببینیم...الهی جوونه های زندگیت همیشه بارورباشن

فرمایشتون کاملا دقیقه!
ممنونم از دعای خیرتون. منم برای شما بهترینها رو آرزو می کنم.

عسل چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:53 ب.ظ http://injamadresenist.persianblog.ir/

ارجاع به پست کاملا عالی بود آفرین جانم ...

خواهش می کنم. انجام وظیفه بود.

مسی چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:36 ب.ظ

یه اعتقاد هست نمی دونم اصلش مال کدوم کشوره ولی میگه بامبو ی تو وقتی هم قدت بشه یه اتفاق خوب یا یه ارزو ی خوب برات انجام میشه ، عکسش.ن برام باز نشد متاسفانه ولی امیدوارم خیلی از ارزوهات براورده بشه
هر بار این صفحه رو میزنم اوون بالا قبل از باز شدن صفحه می خونم اسمان فیروزه ای زندگی من یه حس خوب دارم

خوش حالم که حس خوبی می گیرید.
باور کنید که این بامبو برای من خیلی خیر و برکت به همراه آورده!

تینا پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:01 ق.ظ http://tinak.blogfa.com

عااااااااااااالی بود این پست

به اضافه ی اینکه من عاشق بامبو هستم و اگر روزی از خودم خونه ای داشته باشم، تنها گیاهی که دلم میخواد داشته باشم بامبو هست

با احترام لینک شدید آفرین جان
ببخشید که اینقدر طول کشید

ممنونم از لطفتون.

aghaye khone پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:18 ق.ظ http://meandgoldoonekhanom.mihanblog.com/

چاره‌ی این برگهای زرد شده چیه؟ بامبوهای ما برگهاش گاهی زرد میشن. آبش رو عوض میکنیم. نور هم بهشون میرسه. ممکنه در اثر گرمای هوا باشه؟

قطره املاح بهشون دادید؟

مهربانو پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:27 ق.ظ http://baranbahari52.blogfa.com/

آآخی ، آفرین جان مال منم اینطوری شدند پی بهشون برسم و امیدوارم باشم

در غیاب من ساقه ها و برگهای پایینیشون خشک و زرد شده بودند. من قسمت های خشک رو جدا کردم و سربرگها هنوز به زندگیشون ادامه میدند.

سارا(خلوت انس) پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:37 ق.ظ http://khalvateons67.blogfa.com/

یه کم ازشون یاد بگیریم

کافیست اراده کنیم.

ترنج ...ام جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:11 ب.ظ

امیدوارم از صمیم قلبم همه خوب ها و خوبی ها در انتظارتون باشن و خونه امیدتون همیشه روشن باشه نازنین افرین ....

منم بهترینها رو برای شما و همه مردم سرزمینم ارزو می کنم.

مسی یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:43 ق.ظ

افرین جان بامبوهات برای همه شانس اورد انگار

همت سبز مردم بود!

گلدونه دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:34 ق.ظ http://tondokhond.persianblog.ir/

من هم بامبو دارم سالی دو سه بار می خرم! آخه هی خشک میشن من هم میرم از نو میخرم میبینی چه پشتکاری دارم من؟
تازه می خوام برم گلدون هم بخرم

از فروشنده ها طرز نگه داریشونو بپرسید.

پرندیک سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:27 ب.ظ

اینجوری بیچاره ها رو آویزون کردین دوباره نمیرن

نه همسرم سرشاخه هاشون روگرفته بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد