آسمون فیروزه‌ای زندگی من

خیر و صلاحم را درپرتو زرین و شکوهمند رفعت می بینم. اکنون گندمزارهای طلایی الهی رو به رویم قرار دارد و مرا به خود می خواند.

آسمون فیروزه‌ای زندگی من

خیر و صلاحم را درپرتو زرین و شکوهمند رفعت می بینم. اکنون گندمزارهای طلایی الهی رو به رویم قرار دارد و مرا به خود می خواند.

پایان خوش

آنفلوانزایی که از هفته پیش شروع شده بود، به التهاب و عفونت سینوسها و دوبینی و تاری دید و سردرد و سرگیجه شدید منتهی شد اما من تلخی آن همه درد و رنج را با شیرینی یک میهمانی ساده پایان بخشیدم روسیاهش بماند برای...






نظرات 3 + ارسال نظر
.آزی. جمعه 29 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:00 ب.ظ

خدا رو شکر که بهتری آفرین جون

ممنونم. دیروز یک کیسه دارو خریدم. هنوز نهضت ادامه دارد.

بانوی ماه شنبه 30 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:19 ق.ظ http://mid-day-moon.blogsky.com

امیدوارم زود بهبودی کامل حاصل بشه

ممنونم.

سوگل شنبه 30 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:30 ق.ظ http://sogol613.persianblog.ir

امیدوارم زودزودخوب بشی بعدم من بااین شکلکهای وب شمامشکل دارم همینطوری یک کدوم وانتخاب میکنم نمی دونم چی هست؟امیدکه مقبول افتد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد