آسمون فیروزه‌ای زندگی من

خیر و صلاحم را درپرتو زرین و شکوهمند رفعت می بینم. اکنون گندمزارهای طلایی الهی رو به رویم قرار دارد و مرا به خود می خواند.

آسمون فیروزه‌ای زندگی من

خیر و صلاحم را درپرتو زرین و شکوهمند رفعت می بینم. اکنون گندمزارهای طلایی الهی رو به رویم قرار دارد و مرا به خود می خواند.

وقت نشناس

با توام!

حواست به خودت، به من و دور برت باشد و اظهار وجود نکن!

همین دیروز پزشکم قبل از رفتن به آن سوی دنیا تماس گرفت و خداحافظی کرد.

بنشین سرجایت و آرام باش...

حوصله ندارم ازاین مطب به آن مطب دور بزنم و از نو پرونده پزشکی بسازم...







پی نوشت: بعد از سه سال حالا معده درد برگشته و اظهار وجود می کند.

نگران نشوید. الان خیلی بهترم.

نظرات 15 + ارسال نظر
بیتا جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:05 ق.ظ

بانوجان یک دارویی هست به اسم گاویسکون
نمیدونم تو ایران هست یانه
اما بینظیره یعنی مثل آبی که روی آتیش بریزن
میخورینش ونیم ساعت چیزی نمیخورین چنان درد رو به فراموشی میسپرین که باورنکردنیه
هم شیشه ای داره وهم پکهای تکی برای تک وعده

ممنونم از راهنماییتون. می پرسم ببینم پیدا میشه؟

بانوی ماه جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 05:39 ق.ظ http://mid-day-moon.blogsky.com

خیلی مراقب خودتون باشید
ممکنه عصبی باشه اما به هرحال نادیده نگیرید

عصبیه! سری قبل هم که بیچاره ام کرد بعد از فوت پدرم بود.
مواظبشم و دست به عصا راه میرم.

آفاق جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:20 ب.ظ http://b-arghavani.blogfa.com

خدا بد نده عزیزم

همه اش مال اعصابه

بله. درست می فرمایید.

فرح جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 06:02 ب.ظ http://farahbano.blogsky.com

به احتمال زیاد به خاطر اعصاب و نارحتی های این مدته ایشااله بهتر باشین مراقب خودتون باشین.

ممنونم. بله فرمایشتون درسته.

سپیده جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 06:17 ب.ظ

همش از عصبی آفرین جان.
درسته دکتره رفته عزیزم ولی میتونی از نسخه هایی که واست تجویز میکرده استفاده کنی.

اسید معه این قدر ترشح میشه که معده ام داغ میشه و بعدش دردهایی که گاه نفستو بند میارن

سوگل جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:23 ب.ظ

ایشالازودزودخوب بشی آفرین جونم

ان شاءالله.
ممنونم.

5 دقیقه تا آشنایی شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:10 ق.ظ http://5time.blogfa.com/

عزیزم معده درد خیلی موذیه حواست بهش باشه اگه دیدی داره اذیت میکنه پشت گوش نندازش گلم

ممنونم از مهربونیتون.
در معده ای چشیده ام که مپرس. مجبورم حواسم باشه.

memol شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:14 ب.ظ

با سلام من اولین بار براتون پیام می ذارم . برا درد معده اویشن خیلی خوبه هر دو روزی یه بار دم بدین با نبات بخوربن خیلی عالی هست و همینطور بلوط

ممنونم از راهنماییتون.
منشا دردهای معده من عصبیست.
بازم امتحان می کنم. البته آویشن زیاد خوردم.

منصوره شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 03:35 ب.ظ http://ashpazierangin.net

سلام
بلا به دور ، امیدوارم همیشه سلامت و شاد باشی ، مراقب خودتون باشید

سلام همکارهنرمند مهربان!
ممنونم از لطفتون.

.آزی. یکشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:16 ب.ظ

آفرین جون خواهش می کنم مراقب خودتون باشین

هستم.
ممنون

ترنج...ام یکشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 02:15 ب.ظ

درد خیلی خیلی بدیه افرین جون ...مراقبش و مراقب خودتون باشید ...

کشیده ام و برای همین خیلی مواظبم.

ماریا دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:30 ب.ظ http://www.rainyandsunny.blogsky.com

به احتمال زیاد عصبیه. مراقب خودت باش

ممنون از ابراز لطفتون.

آلما دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 02:21 ب.ظ

امیدوارم بهتر شی
معده درد معمولا ریشه عصبی داره

خدا را شکر بهترم. بله درست می فرمایید.

باران یکشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:45 ب.ظ http://baranedelpazir.persianblog.ir

این درد عصبیه
مامانم بعد از برادرم دیابت گرفتن
راهکار من برای این دردا اینه که کاملا بهش بی محلی میکنم

دنیا جمعه 24 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 01:52 ب.ظ

سلام ،من رفلاکس شدیددارم و ورم دهانه مری ... این داروی گاویسکون کجا گیرمیاد؟

من این دارو رو استفاده نکرده ام. نمی دونم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد