آسمون فیروزه‌ای زندگی من

خیر و صلاحم را درپرتو زرین و شکوهمند رفعت می بینم. اکنون گندمزارهای طلایی الهی رو به رویم قرار دارد و مرا به خود می خواند.

آسمون فیروزه‌ای زندگی من

خیر و صلاحم را درپرتو زرین و شکوهمند رفعت می بینم. اکنون گندمزارهای طلایی الهی رو به رویم قرار دارد و مرا به خود می خواند.

این نیز بگذرد...

این روزها کار خاصی نمی کنم. نوعی سکون و رخوت مرا در خود گرفته است که نه آرامش در کنار خانواده نه دیدار دوستان و خرید با آن ها و نه هیچ چیز دیگری نتوانسته مرا از دام آن برهاند.

اوقات خوبی در روزهای گذشته پشت سر گذاشته ام و بسیاری از لحظات خوشش را در قاب دوربینم هم ثبت کرده ام اما این رخوت و سکون سنگین امان نمی دهد که از آن ها بنویسم...

نمی دانم چه چیزی حال مرا خوب خواهد کرد اما امیدوارم که هر چه زودتر رخ دهد آن چه باید...


نظرات 6 + ارسال نظر
مراد پنج‌شنبه 5 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 05:26 ب.ظ http://35salkatab.blogsky.com/

دوستان سلام
بنده یک کتابخانه شخصی دارم که میخواهم این کتابخانه شخصی را بفروشم . این کتابخانه مجموعا 500 کتاب بیشتر ندارد که بخاطر احتیاج به پول می خواهم بفروشم ... لطفا شما دوستان اگر کسی یا دوستی یا اقوام و آشنایی دارید که اهل کتاب و مطالعه هست و در ضمن وضع مالی مناسبی دارد لطفا این آدرس را به ایشان بدهید

http://35salkatab.blogsky.com/

امیدوارم که خدا هم گره از مشکلات شما باز کند ... انشاالله

رویای 58 جمعه 6 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:22 ق.ظ

لحظه هایت پر از لبخند

آمین
و ممنون

بانوی ماه جمعه 6 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 07:35 ق.ظ http://mid-day-moon.blogsky.com

انشاالله به زودی اون آرامشی رو که دوست دارید بهش برسید.
شاید بد نباشه از کسی هم کمک گرفت. مثل یک مشاور. گاهی حرف زدن با کسی آرومتون میکنه. ممکنه حرف هایی باشه که اینجا نتونید بگید ولی برای مشاور راحت تر میشه بیانش کرد

خودم هم همین نظرو دارم ولی یکی باید بیاد با یه جرثقیل منو از خونه بیرون ببره.
تازه مشاور هم میگه جنبه های مثبت زندگیتو ببین. ورزش کن و ...
کی حوصله داره!

منیرو جمعه 6 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 10:58 ق.ظ

می گذره .منم هفته قبل اینجور بودم

خوبی عزیزم!

نوا جمعه 6 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:27 ب.ظ

افرین جان من بارمز چه دیماه.....نمیتونم وارد مطالب رمزی بشم راهنماییم کن.

عوض نشده عزیزم!

پریسا شنبه 7 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 01:25 ب.ظ http://parris.blogfa.com/

افرین جون سلام برات پیغامم گذاشتم اما جواب ندادی میشه رمزت رو به من بدی تو اون وبلاگبوده الان ندارم.
اینم ادرس جدیدمه.
راستی این کامنتمم لطفا تایید نکن.
مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد