آسمون فیروزه‌ای زندگی من

خیر و صلاحم را درپرتو زرین و شکوهمند رفعت می بینم. اکنون گندمزارهای طلایی الهی رو به رویم قرار دارد و مرا به خود می خواند.

آسمون فیروزه‌ای زندگی من

خیر و صلاحم را درپرتو زرین و شکوهمند رفعت می بینم. اکنون گندمزارهای طلایی الهی رو به رویم قرار دارد و مرا به خود می خواند.

فردا روز دیگریست

دلشوره دارم.

مثل بچه هایی که فردا برای اولین بار به مدرسه خواهند رفت.

.

.

.

اگر آن چه می خواهم نشود...

اگرمدرسه نزدیک خانه جای خالی نداشته باشد...

اگر پایه های بالای مدرسه دلخواهم معلم داشته باشد...

اگر شخص مناسبی مدیر آن مدرسه نباشد...

.

.

.

فردا روز تعیین مدرسه آموزگاران مقطع ابتداییست.

مثل بچه های کلاس اول دل شوره دارم.


نظرات 3 + ارسال نظر
سپیده سه‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 07:38 ق.ظ

به امید خدا یه مدرسه میری که کاملا به شرایطت بخوره عزیزم.

مدرسه شو یه بار رفتم خوبه. باز هم کلاس اولی اند.

اندر احوالات سه‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:09 ب.ظ http://andarahvalat30.blogsky.com

آخی
ایشالا همه چیز همونطوری می شه که دلت می خواد

ممنونم. خیلی خوب شد.

سهیلا سه‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 01:36 ب.ظ http://nanehadi.blogsky.com

انشاله همون که میخواهی بشه.

همون نشد ولی خدا برام بهترشو رقم زد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد