آسمون فیروزه‌ای زندگی من

خیر و صلاحم را درپرتو زرین و شکوهمند رفعت می بینم. اکنون گندمزارهای طلایی الهی رو به رویم قرار دارد و مرا به خود می خواند.

آسمون فیروزه‌ای زندگی من

خیر و صلاحم را درپرتو زرین و شکوهمند رفعت می بینم. اکنون گندمزارهای طلایی الهی رو به رویم قرار دارد و مرا به خود می خواند.

عنوان را شما انتخاب کنید

از صبح چند بار به جاری زنگ زده ام و احوال دخترش را پرسیده ام.


زنگ تفریح اول:

-: تازه به اتاق عمل رفته است.

زنگ تفریح دوم:

-: هنوز خبری ندادند.

زنگ تفریح چهارم:

-: داخل ریکاوری هست.

در خانه:

جاری: تازه به بخش منتقل شده و حالش خوب است.

من: می شود با او صحبت کنم.

-: پرستارها اطرافش هستند. اما خوب است.

-: خدا رو شکر! چشمتان روشن! مبارک باشد و قدمش پر خیر و برکت. بعد زنگ خواهم زد.

و خداحافظی می کنم.

همسر: بچه دختره یا پسر؟

-: نمی دانم.

پسرم: نپرسیدی؟

-: باید می پرسیدم؟

اصلا یادم رفت بپرسم. چرا جاری چیزی نگفت؟ آها یادم هست چند ماه پیش جاری جنسیتش را گفت. چرا یادم نمی آید؟نمی دانم...





پی نوشت: مشخص است که چه روز پراسترسی را پشت سر گذاشته ام.









نظرات 16 + ارسال نظر
باران شنبه 6 دی‌ماه سال 1393 ساعت 03:12 ب.ظ http://baranedelpazir.persianblog.ir

وای چقدر خوشکل شده اینجا
قدم نو رسیده مبارک
واقعا چه فرقی میکنه چی باشه؟!
عنوان: نوزاد

ممنون.
برای من که اصلا فرق نمی کنه البته همه دوست دارن بدونند سوای متفاوت جنسیتی. خدا رو شکر تو خونواده همسر دختر یا پسر بودن فرقی نداره.

مارال و آلنی شنبه 6 دی‌ماه سال 1393 ساعت 03:26 ب.ظ

قدم نو رسیده مبارک باشه. حالا بچه دختره یا پسر

خاطر جمع شدم و دیگه زنگ نزدم.

مریم شنبه 6 دی‌ماه سال 1393 ساعت 06:44 ب.ظ

نمی دانم در مورد شما چجوریه اما در مورد من عنوان می شود ژیان ماشین نمی شه جاری هم فامیل

اگه سعی کنی احترام نگه داری مشکل به وجود نمیاد البته احترام گذاشتن باید دو طرفه باشه. جاری هم خیلی جاها هوای منو داشته چه اشکالی داره احوالشو بپرسم اونم وقتی نگران دختر مریضشه!

پرندیک شنبه 6 دی‌ماه سال 1393 ساعت 07:43 ب.ظ

قدمش مبارک...سالم باشن جنسیت اصلا مهم نیست....

خدا رو شکر مادر و بچه هر دو سالمند و البته نوزاد دخمله!

Rima شنبه 6 دی‌ماه سال 1393 ساعت 07:51 ب.ظ http://dailytalk.blog.ir

تم جدید وبلاگتون مبارک باشه
مث اسم وبلاگتون فیروزه ای شده
خدا رو شکر که به سلامتی فارغ شد
انشالله نوه دار شدن شما

ممنون.
الهی! یعنی میشه؟!

نوا یکشنبه 7 دی‌ماه سال 1393 ساعت 12:35 ق.ظ

قدم نورسیده مبارک
انشاالله برکت وجودش شامل حال همه اقوام وبستگان بشه
خانم جان گوجه بادمجان را چجوری با کله جوش بخورم میشه فنی توضیح بدین

ممنون. تو وب خودتون مفصل نوشتم.

آلما یکشنبه 7 دی‌ماه سال 1393 ساعت 10:36 ق.ظ

مبارکشون باشه :)

آمین

همنفس یکشنبه 7 دی‌ماه سال 1393 ساعت 12:39 ب.ظ

مبارکه قدمش پر خیر باشه .

آمین

زرین یکشنبه 7 دی‌ماه سال 1393 ساعت 04:17 ب.ظ http://www.zarrinpur.blogfa.com

قدم نورسیده مبارک .دختر عموی منم وقتی فهمیده بود من زایمان سختی داشته ام اومد تو بیمارستان منو دید وخوشحال شد که حالم خوبه ...وقتی توخونه ازش میپرسن بچه چی بود میگه وا یادم رفت بپرسم البته اونموقع سونوگرافی هم نبود
راستی من از وبلاگ حکیم بانو اومدم اینجا

از آشناییتون خوشحالم.

آبی دریا دوشنبه 8 دی‌ماه سال 1393 ساعت 03:01 ب.ظ http://ghadaghan1.mihanblog.com/

سلام.
چندباره وبتون روباز میکنم ولی برای من بهم ریخته باز میشه . همهمطالب یه گوشه صفجه مونیتوره.ه گیچ میشم میبندمش.
فکرکردم برطرف میشه ولی فقط انگار برای من اینطوره.

سلام. برای خودم مشکلی نداره.
دیگر عزیزان هم گله ای نداشتند. نمی دونم مشکل چیه؟

رها آفرینش دوشنبه 8 دی‌ماه سال 1393 ساعت 04:26 ب.ظ http://rahadargandomzar.blogsky.com

سلام آفرین جان...خیلی طبیعی بوده که توی این اوضاع ازشون نپرسین ولی جنسیت بچه چیزی نیست که از یاد من بره...اونایی رو که دوست دارم از دختر دار شدنشون بینهایت خوشحال میشم...اونایی که ازشون خوشم نیاد،عصبانی میشم وقتی میفهمم دختر دار شدن...حتی پیش اومده در هر کدوم از موارد بالا با اشک شوق یا گریه ی حسادت هم بوده... چکار کنم دست خودم نیست... دختر دوست دارم...

اصلا دختر رحمته. یه چیز دیگه است.

رها آفرینش دوشنبه 8 دی‌ماه سال 1393 ساعت 04:32 ب.ظ

برای من هم قالبتون به هم میریزه وقتی صفحه رو زوم میکنم که بخونم...

نمی دونم چه مشکلیه. متاسفم سرفرصت قالبو عوض می کنم.

مهربانو دوشنبه 8 دی‌ماه سال 1393 ساعت 07:50 ب.ظ http://www.tanhayizan.blogfa.com

سلام ...قدم نو رسیده مبارک .هیچ چیز بیشتر از تولد یک نوزاد منو شادمان نمی کنه . واااای بو ی بهشتی شون رو بگو ...
خانومی پررویی میشه . شاید ما هم دل داشته باشیم و بخواییم بدونیم تو پست رمزی چی نوشتین . قابل می دونین ؟

حیف نوزاد تهرانه و یه ماهی طول می کشه ببینیمش.

هدیه سه‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1393 ساعت 02:21 ق.ظ http://www.khoshmaze.persianblog.ir

قالب جدید و قدم نو رسیده هر دو مبارک باشه

ممنون

نازلی چهارشنبه 10 دی‌ماه سال 1393 ساعت 03:39 ب.ظ http://www.1aseman-deltangi.blogsky.com

سلام
از وبلاگ مهربانو جان با شما اشنا شدم
تقریبا نیمی از وبلاگت خوندم خوشحال میشم در صورت تمایل بیشتر اشنا بشیم و تبادل لینک کنیم

از آشناییتون خوشحالم.

یلدا نگار جمعه 12 دی‌ماه سال 1393 ساعت 01:15 ب.ظ http://yaldanegar.persianblog.ir/

مبارکه

ممنون!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد