آسمون فیروزه‌ای زندگی من

خیر و صلاحم را درپرتو زرین و شکوهمند رفعت می بینم. اکنون گندمزارهای طلایی الهی رو به رویم قرار دارد و مرا به خود می خواند.

آسمون فیروزه‌ای زندگی من

خیر و صلاحم را درپرتو زرین و شکوهمند رفعت می بینم. اکنون گندمزارهای طلایی الهی رو به رویم قرار دارد و مرا به خود می خواند.

ناگهان چه زود دیر می شود

هنوز زود است سفره هفت سینم را جمع کنم.

نیمی از تعطیلات نوروز را در سفر بوده و هنوز از دیدن سفره ام سیر نشده ام.

پذیرای تعداد اندکی از میهمانان نوروزی هر ساله بوده ام.

و مهم تر از همه آن که به قدر کافی استراحت نکرده و خستگی عروسی چند روز پیش تر در تنم جا خوش کرده است.

حیف سیزده نوروز خیلی زود رسید.





نظرات 4 + ارسال نظر
برای تو جمعه 14 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 12:27 ق.ظ http://dearlover.blogfa.com/

تعطیلات خیلی زود سپری شد
انشالله که خوش گذشته و باقی سال هم براتون پر باشه از روزهای خوش

ممنونم. امیدوارم امسال برای همه خوب و خوش باشه.

مهربانو یکشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 01:40 ب.ظ http://www.mehrbaanoot.blogsky.com

سال نو مبارک آفرین عزیزم، دلت گرم از شادی باشه همیشه :)

سال نو بر شما هم مبارک. امیدوارم سالی خوش با بهترین تجربه ها پیش روتون باشه.

سارا یکشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 06:21 ب.ظ http://biadonyabesazim.blogfa.com

سلام
سال نو مبارک

چه سفره مهربانی.
منم دلم نیومده سفره رو جمع کنم. هنوز یه مهمونی مونده. ولی دو هفته بعد از 13 بدر.

برای سفره سال بعد لحظه شماری میکنم که توی چی بچینم.

سلام به روی ماهتون!
سال نو بر شما هم مبارک. امیدوارم سال خوشی پیش رو داشته باشید.
ممنون از حسن نظرتون.
ولی من دیگه جمع کردم. عید فقط سیزده روزه.

حکیم بانو یکشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 11:42 ق.ظ

سال نو مبارک آفرین جان.
چه قالب زیبایی !

سال نو شما هم مبارک.
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد