آسمون فیروزه‌ای زندگی من

خیر و صلاحم را درپرتو زرین و شکوهمند رفعت می بینم. اکنون گندمزارهای طلایی الهی رو به رویم قرار دارد و مرا به خود می خواند.

آسمون فیروزه‌ای زندگی من

خیر و صلاحم را درپرتو زرین و شکوهمند رفعت می بینم. اکنون گندمزارهای طلایی الهی رو به رویم قرار دارد و مرا به خود می خواند.

یا الله!

یَا عِمَادَ مَنْ لا عِمَادَ لَهُ
ای پشتیبان کسی که پشتیبان ندارد

یَا سَنَدَ مَنْ لا سَنَدَ لَهُ

ای پشتوانه آن کس که پشتوانه ندارد

یَا ذُخْرَ مَنْ لا ذُخْرَ لَهُ

ای ذخیره آن کس که ذخیره ندارد

یَا حِرْزَ مَنْ لا حِرْزَ لَهُ

ای پناه آن کس که پناهی ندارد

یَا غِیَاثَ مَنْ لا غِیَاثَ لَهُ
ای فریادرس آنکس که فریادرس ندارد

یَا فَخْرَ مَنْ لا فَخْرَ لَهُ
ای افتخار آن کس که مایه افتخاری ندارد

یَا عِزَّ مَنْ لا عِزَّ لَهُ
 ای عزت آنکس که عزتی ندارد

یَا مُعِینَ مَنْ لا مُعِینَ لَهُ
ای کمک آنکس که کمکی ندارد

یَا اَنِیسَ مَنْ لا اَنِیسَ لَهُ
ای همدم آنکس که همدمی ندارد

یَا اَمَانَ مَنْ لا اَمَانَ لَهُ

 ای امان بخش آنکس که امانی ندارد






نظرات 4 + ارسال نظر
خانم توت فرنگی دوشنبه 15 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 02:55 ق.ظ http://pasazvesal.blogsky.com

التماس دعا

محتاجیم به دعاتون!

ترنج ...ام شنبه 20 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 03:38 ب.ظ

قبول باشه مهربون .....

قبول حق!
طاعات و عباداتتون قبول!

سپیده یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 11:21 ق.ظ http://realsense. Persianblog. ir

Rima یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 10:44 ب.ظ http://dailytalk.blog.ir

سلام آفرین جون
طاعاتتون قبول باشه
دستتون درد میکرد بهتر شده ؟

ممنونم از احوالپرسیتون! بهترم. مراعات می کنم تاندونها آسیب دیده اند و سعی می کنم مراعات کنم تا مسکن بخورم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد